SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Twoje Imperium” i „Rewia” na plusie

W listopadzie ub.r. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Większość tytułów odnotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Dobry Tydzień”. Wzrostami pochwalić się mogły „Twoje Imperium” i „Rewia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2019 roku względem listopada 2018 roku zmniejszyła się o 2,12 proc. i wyniosła 430 857 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 3,28 proc. do 296 578 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 190 350 egz., po wzroście o 0,67 proc.

Z kolei najwięcej stracił „Dobry Tydzień”, który uplasował się na ostatniej lokacie. Jego średni wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. wyniósł 123 853 egz., po spadku o 7,55 proc.

Względem października ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł tygodnik „Na Żywo” - było to 2,96 proc.

Największy spadek, wynoszący 5,46 proc., odnotował tytuł „Twoje Imperium”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Twoje Imperium” i „Rewia” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl