Srebrny Lew w Cannes dla „Kumpla z przeszłości”

Kampania „Kumpel z przeszłości. 1944 Live” zdobyła Srebrnego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions. Akcję – przygotowaną przez agencje San Markos i On Board PR – wyróżniono w kategorii public relations.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Kumpel z przeszłości. 1944 Live” otrzymał dwie nominacje w kategorii public relations 57. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego Cannes Lions: za kampanię dla sektora publicznego i najlepsze wykorzystanie social mediów. Ostatecznie akcja została wyróżniona Srebrnymi Lwami. Grand Prix w tej kategorii otrzymała kampania „Replay”, którą dla marki Gatorade zrealizowała w USA agencja TBWA\Chiat\Day.

„Kumpel z przeszłości. 1944 Live” został przygotowany i zrealizowany latem ubiegłego roku przez agencję reklamową San Markos we współpracy z agencją On Board PR. Celem akcji – prowadzonej na zlecenie biura promocji m.st. Warszawy – było upamiętnienie 65. rocznicy Powstania Warszawskiego. Kampania opierała się na założonych w serwisie Facebook profilach dwojga fikcyjnych powstańców.

Przypomnijmy, że „Kumpel z przeszłości. 1944 Live” był już wyróżniany w innych konkursach międzynarodowych – został regionalnym zwycięzcą SABRE Awards (więcej) i zdobył Epica Award (więcej). W Polsce kampania otrzymała m.in. Grand Prix Media Trendów (więcej) i Złotych Orłów (więcej) oraz tytuł Kampanii Społecznej Roku (więcej).

Na festiwalu Cannes Lions przyznano już wyróżnienia w kategoriach „Direct” oraz „Promo & Activation”. W tej pierwszej nominację otrzymała akcja reklamowa Skody Superb Combi przygotowana przez Change Integrated. Kampania ta ma jeszcze szansę na wyróżnienie w kategorii mediowej, w której rozstrzygnięcia zostaną ogłoszone w środę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej