Stanisław Grabowski: z EssenceMediacom Poland do Adlook

Stanisław Grabowski, dotychczasowy partner zarządzający agencji mediowej EssenceMediacom Poland, objął stanowisko VP brand strategy w firmie mar-tech Adlook.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stanisław Grabowski: z EssenceMediacom Poland do Adlook

Stanisław Grabowski w nowej roli będzie kierował marketingiem produktów i rozwiązań Adlook. Będzie także odpowiedzialny za globalną strategię komunikacji, interakcję z kluczowymi klientami i reprezentowanie firmy podczas istotnych eventów branżowych.

Grabowski ma ponad 20-letnie doświadczeniu w opracowywaniu strategii marketingowych dla marek w grupie WPP. W ostatnich latach piastował stanowisko partnera zarządzającego w EssenceMediacom Poland, odpowiadając za obszar doskonałości produktów agencyjnych w segmencie strategy, data & tech, a także creative futures. Rozwijał również ofertę premium agencji.

- Adlook zaimponował mi wizją przyszłości reklamy digital, którą z żelazną konsekwencją wdraża w życie. To wizja, która łączy najbardziej zaawansowane, niosące wysoką efektywność technologie (deep learning) z aspektami etycznymi, związanymi z dążeniem do większej prywatności w Internecie (cookieless). Po 20 latach bardzo satysfakcjonującej drogi w wiodącej agencji mediowej z radością przyjąłem propozycję zupełnie nowej, ekscytującej przygody w branży, której zarówno mogę zaoferować bardzo dużo, jak i wiele się nauczyć - komentuje Stanisław Grabowski. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]