Starcom obronił obsługę mediową marki Isover

Grupa Saint-Gobain rozstrzygając przetarg na mediową obsługę marki Isover postanowiła kontynuować współpracę z domem mediowym Starcom (należy do Publicis Media Poland). Tym samym agencja rozpoczyna dwunasty rok współpracy z tą marką.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom obronił obsługę mediową marki Isover

W zakończonym właśnie przetargu Starcom pokonała trzech konkurentów (nie ujawniono ich nazw). Przetarg dotyczył obsługi w obszarze planowania i zakupu wszystkich mediów dla producenta materiałów izolacyjnych marki Isover.

Starcom zajmie się realizacją mediową szerokozasięgowej kampanii wizerunkowej „Isover - Dom pełen ciepła”, której trzonem jest reklama telewizyjna, wspierana przez działania PR, reklamę w prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz outdoor.

Starcom zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii marki Isover od 2006 roku.

W ub.r. w internetowej, wizerunkowej kampanii marki Isover wystąpili jej pracownicy. Trzy lata temu natomiast produkt reklamowała aktorka Ewa Błaszczyk.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"