SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom obsługuje mediowo Multikino

Multikino, sieć multipleksów, rozpoczęła kompleksową współpracę z Starcom w zakresie planowania i zakupu mediów.

Starcom realizuje trwającą właśnie kampanię wizerunkową Multikina.

 - Przekonał mnie media plan przygotowany przez Starcom właśnie dla kampanii wizerunkowej Multikina oraz rekomendacja Starcomu przez innych klientów – komentuje powody nawiązania współpracy ze Starcomem Edyta Pawłowicz, Kierownik ds. marketingu Multikina. Dotychczas Multikino współpracowało z domem mediowym Easymedia.

W tym roku marketer zamierza istotnie zwiększyć nakłady na reklamę Multikina.

 - Wydatki reklamowe tegoroczne będą znacznie wyższe niż w roku ubiegłym, ten rok jest bardzo ważny dla marki. Multikino kończy 10 lat, będzie to rok wielkich wydarzeń dla publiczności Multikina. Planujemy otworzenie 5 nowych kin, między innymi dlatego początek roku zaczął się kampanią wizerunkową – dodaje Edyta Pawłowicz.

W zakresie strategii i kreacji Multikino współpracuje od ub.r. z agencją reklamową Take Five. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Starcom obsługuje mediowo Multikino

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl