SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom przejmuje obsługę Heinekena i Grupy Żywiec

Holding Starcom MediaVest Group został globalnym domem mediowym koncernu piwowarskiego Heineken. W Polsce przejmie obsługę mediową wszystkich marek Grupy Żywiec, czym poprzednio zajmował się Macroscope OMD.

Starcom MediaVest Group z początkiem lipca przejmie obsługę mediową Heinekena na całym świecie. W pierwszej fazie współpraca będzie dotyczyć przede wszystkim 15 kluczowych rynków, na których koncern wydaje 85 proc. swojego globalnego budżetu reklamowego. Tymi krajami są Polska, USA, Meksyk, Hiszpania, Wielka Brytania, Rosja, Włochy, Francja, Holandia, Portugalia, Irlandia, Rumunia, Finlandia, Brazylia i Nigeria.

Przedstawiciele Heinekena uzasadniają, że skupienie wydatków reklamowych w jednym domu mediowym ma zwiększyć efektywność i wydajność działań marketingowych. Starcom MediaVest Group - obejmujący domy mediowe Starcom i MediaVest - już teraz obsługuje ponad połowę budżetu mediowego koncernu. - Ten ruch wynika z naszej strategii maksymalnego wykorzystywania potencjału zarówno tradycyjnych, jak i nowych mediów oraz zwiększania nakładów na komunikację skierowaną do konsumentów - opisuje Alexis Nasard, chief commercial officer Heinekena.

Na polskim rynku Starcom MediaVest Group będzie współpracował z Grupą Żywiec, która oprócz Heinekena zarządza markami takimi jak Żywiec, Warka, Desperados, Tatra i Królewskie. Poprzednio ich obsługą mediową zajmował się dom mediowy Macroscope OMD należący do Omnicom Media Group.

Heineken nie ujawnia, na jak długo została podpisana umowa ze Starcom MediaVest Group.

Dołącz do dyskusji: Starcom przejmuje obsługę Heinekena i Grupy Żywiec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl