SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom wygrał obsługę mediową McDonald's w Rosji

Dom mediowy Starcom (Publicis Media) zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii sieci restauracji McDonald's w Rosji.

McDonald’s, fot. Shutterstock.comMcDonald’s, fot. Shutterstock.com

Przetarg McDonald's na obsługę mediową w Rosji trwał od października do grudnia 2018 roku. Był częścią globalnego przeglądu mediowego, który centrala firmy prowadzi od roku.

W jego ramach marketer już zdecydował, że budżet mediowy w Chinach pozostanie w OMD. Ta agencja odpowiada też za jego obsługę w Niemczech. Z kolei Starcom zajmuje się tym klientem we Francji. Obie te agencje pracują dla McDonald's w Ameryce Łacińskiej.

Firma nie podała liczby i nazw pozostałych agencji mediowych uczestniczących w przetargu. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla McDonald's w Rosji zajmował się OMD.

Wybór Starcomu do obsługi McDonald's w Rosji oznacza wzmocnienie dotychczasowej współpracy tej firmy z Publicis Groupe na tym rynku. Od 11 lat firma pracuje z należącą do Publicisu agencją reklamową Leo Burnett.

Dołącz do dyskusji: Starcom wygrał obsługę mediową McDonald's w Rosji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl