Starcom wygrał obsługę mediową McDonald's w Rosji

Dom mediowy Starcom (Publicis Media) zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii sieci restauracji McDonald's w Rosji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom wygrał obsługę mediową McDonald's w Rosji
McDonald’s, fot. Shutterstock.com

Przetarg McDonald's na obsługę mediową w Rosji trwał od października do grudnia 2018 roku. Był częścią globalnego przeglądu mediowego, który centrala firmy prowadzi od roku.

W jego ramach marketer już zdecydował, że budżet mediowy w Chinach pozostanie w OMD. Ta agencja odpowiada też za jego obsługę w Niemczech. Z kolei Starcom zajmuje się tym klientem we Francji. Obie te agencje pracują dla McDonald's w Ameryce Łacińskiej.

Firma nie podała liczby i nazw pozostałych agencji mediowych uczestniczących w przetargu. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla McDonald's w Rosji zajmował się OMD.

Wybór Starcomu do obsługi McDonald's w Rosji oznacza wzmocnienie dotychczasowej współpracy tej firmy z Publicis Groupe na tym rynku. Od 11 lat firma pracuje z należącą do Publicisu agencją reklamową Leo Burnett.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej