Stars prowadzi przetarg dla Ubisoftu na zakup mediów w modelu programmatic

Firma doradczo-audytorska Stars prowadzi dla Ubisoftu przetarg na wybór dostawcy usług zarządzania zakupem mediów w modelu programmatic (tzw. trading desk) w oparciu o technologię z jakiej korzysta reklamodawca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Obecnie za zakup mediów w modelu programatycznym Ubisoftu odpowiadają Xaxis (Group M) we współpracy z Mindshare. Obie firmy uczestniczą w postępowaniu, które obecnie jest w końcowej fazie. Przetarg ma zasięg regionalny, obejmuje Europę Centralną i Wschodnią.

Audytor odpowiada m.in. za wsparcie w procesie zatrudnienia i wyszkolenia członków zespołu oraz wdrożenie operacyjne całego projektu przy użyciu dostępnych narzędzi. Sam nie będzie dokonywać zakupu mediów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"