SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Steve Blakeman nadzoruje w Mindshare globalną obsługę Nestle

Steve Blakeman, były dyrektor zarządzający OMD Europe dołączył do agencji mediowej Mindshare (GroupM/WPP) i objął stanowisko global media lead odpowiedzialnego za obsługę koncernu Nestle.

W swojej ostatniej roli dyrektora zarządzającego OMD Europe, Steve Blakeman nadzorował globalny budżet Renault Groupe. Wcześniej, przez 4 lata, był dyrektorem generalnym OMD w regionie APAC.

Blakeman wnosi do Mindshare ponad dwie dekady doświadczenia w dziedzinie obsługi mediów.

Rozpoczynał karierę w agencji JWT w 1987 roku jako senior media planner, a po 3 latach przeniósł się do brytyjskiej agencji komunikacyjnej Brahm, gdzie pracował jako dyrektor ds. mediów.

Potem dołączył do IPG Mediabrands jako globalny dyrektor ds. strategii integracji (APAC). Pracował zarówno w Initiative, jak i Universal McCann w latach 2006–2011. Pracował dla takich firm, jak J&J, Unilever, Coca Cola i Visa.

Blakeman zastąpi Simona Mathewsa, który w WPP pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę Kimberly-Clark.

Dołącz do dyskusji: Steve Blakeman nadzoruje w Mindshare globalną obsługę Nestle

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl