SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

STGR Creative Agency autorem akcji internetowej Suzuki i Shell

"Kierowcy ostrzegają: nawet mała dawka Swifta uzależnia, Shell Helix zresztą też".

Pod takim hasłem podczas ubiegłego tygodnia subskrybenci newsletterów m.in. WirtualneMedia.pl mogli krok po kroku zaprzyjaźnić się z Suzuki  Swiftem (nowym modelem wprowadzonym w kwietniu b.r.).

Wraz z wiadomościami dnia odkrywali poprzez bannery internetowe różne wcielenia auta.

Hasła takie jak: dorwij małego, pokochaj małego, mały książę czy mały champion rysowały przez 5 dni tygodnia sylwetkę Swifta jako auta modnego, niezależnego, dynamicznego i sportowego. Dzisiejszy e-mailing, skierowany do tej samej grupy, był podsumowaniem codziennych odsłon Swifta, który tak jak bannery odwoływał do szczegółowej strony produktowej www.suzukiswift.pl oraz do rekomendowanych przez Suzuki produktów Shell Helix www.shell.pl/helix.

Strony www dostępne będą również po zakończeniu akcji. Autorem kreacji jest agencja STGR.  

Dołącz do dyskusji: STGR Creative Agency autorem akcji internetowej Suzuki i Shell

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl