SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W tym roku sieć Stokrotka otworzy 1000. sklep w Polsce

Należąca do litewskiej Maxima Grupe sieć supermarketów Stokrotka w tym roku zamierza otworzyć w Polsce około 100 sklepów. Oznacza to, że jeszcze w 2023 r. ruszy placówka numer 1000.

Pod koniec minionego roku Stokrotka uruchomiła 900. supermarket w Gdańsku. Od kilku lat firma dynamicznie się rozwija, powiększając sieć o około 100 sklepów rocznie. Plany na ten rok zakładają kontynuację tego trendu.

- Chcemy utrzymać obecne, szybkie tempo rozwoju. Pokazuje ono naszą sprawność operacyjną, a także dopasowanie sklepów oraz oferty do potrzeb klientów. Stokrotki zlokalizowane są dzisiaj w całej Polsce, a my konsekwentnie umacniamy pozycję sieci na rynku, otwierając nowe placówki zarówno dzięki rozwojowi organicznemu, jak i przejęciom - mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu.

- W tym roku otworzymy 1000. sklep naszej sieci. To ważny moment dla naszego rozwoju. Koncentrujemy się w tym okresie na jak najlepszym odpowiadaniu na obecne potrzeby klientów. Rozwijamy naszą ofertę produktów marki własnej, łączącej wysoką jakość z korzystną ceną. Ważne pozostają dla nas również działania promocyjne, w tym przygotowywanie specjalnych ofert dostępnych z aplikacją Nasza Stokrotka. Dzięki nim nasi klienci oszczędzają w czasie codziennych zakupów - dodaje Wawryszczuk.

Stokrotka otworzy kolejne centrum dystrybucyjne

W związku z rozwojem Stokrotka powiększa także swoją sieć logistyczną. Obecnie ma trzy centra dystrybucyjne w województwach lubelskim, mazowieckim (otwarte w minionym roku w Teresinie) i śląskim.  W ostatnim kwartale br. uruchomione zostanie czwarte centrum dystrybucyjne, które powstaje obecnie w Rzeszowie. Docelowo będzie ono zaopatrywać w artykuły spożywcze 250 sklepów Stokrotki.

Sieć w ub.r. wprowadziła nową aplikację mobilną z której po pół roku korzystało ponad milion użytkowników.

W 2021 r. Stokrotka zwiększyła przychody o 14,6 proc. (przy stałych kursach wymiany), notując sprzedaż na poziomie 1,09 mld euro.

Stokrotka należy do litewskiej Maxima Grupe, która jest też właścicielem e-sklepu z żywnością Barbora, działającego w kilku największych aglomeracjach Polski.

Dołącz do dyskusji: W tym roku sieć Stokrotka otworzy 1000. sklep w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl