SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stolichnaya ma nową agencję

Agencja reklamowa Berlin Cameron United wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu kreatywnego marki wódki Stolichnaya.

Wartość budżetu szacuje się na 2 miliony dolarów, podczas gdy wydatki na promocję należącej do SPI Group marki w mediach sięgają 15-20 milionów dolarów rocznie.

Berlin Cameron United pokonała w przetargu agencje McCann Erickson, Taxi i Ammirati. Dotychczas obsługująca markę Stolichnaya agencja Ogilvy & Mather nie brała udziału w postępowaniu.

Zwycięska agencja ma spore doświadczenie w pracy dla alkoholowych marek. W przeszłości obsługiwała m.in. Belvedere, Glenlivet Scotch, Heineken i Heineken Premium Light. Pierwsza kreacja agencji dla marki Stolichnaya spodziewana jest przed końcem bieżącego roku.

Dołącz do dyskusji: Stolichnaya ma nową agencję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl