SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stopklatka ze spadkiem wpływów o 3 proc., strata netto zmalała z 930 do 776 tys. zł

W pierwszym kwartale br. Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka, zanotowała 5,92 mln zł wpływów ze sprzedaży (o 3 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz 776 tys. zł straty netto (wobec 930 tys. zł straty w pierwszym kwartale ub.r.).

Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV i StopklatkiBogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV i Stopklatki

- Na mniejsze przychody wpłynęły niższe przychody barterowe, natomiast przychody gotówkowe były wyższe niż w ubiegłym roku o 153 tys. zł - zaznaczyła Stopklatka w raporcie finansowym.

Firma zarabia prawie wyłącznie ze sprzedaży oferty reklamowej kanału Stopklatka TV. W pierwszym kwartale br. z innych źródeł miała zaledwie 6 tys. zł wpływów, wobec 9 tys. zł rok wcześniej.

Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszym kwartale br. średnia oglądalność minutowa Stopklatka TV wynosiła 65 322 widzów (o 4,2 proc. mniej niż rok wcześniej), a udział stacji w rynku oglądalności - 0,91 proc.

Na początku stycznia br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę koncesji kanału - w jego ramówce może być więcej dokumentów, a mniej produkcji animowanych, edukacyjnych i publicystycznych. Ponadto pracę w Stopklatka TV jako dyrektor zaczęła Hanna Baka, a jako dyrektor ds. zakupów programowych Magdalena Błasiak-Bielińska.

W pierwszym kwartale br. Stopklatka zanotowała 776 tys. zł straty netto, wobec 930 tys. zł rok wcześniej. - Na zmniejszenie straty główny wpływ miały wyższe przychody gotówkowe ze sprzedaży czasu reklamowego oraz dodatnie różnice kursowe. Pozytywny efekt tych dwóch czynników został częściowo zredukowany spadkiem przychodów barterowych i wzrostem wynagrodzeń - komentuje firma.

Głównymi akcjonariuszami Stopklatki są Kino Polska TV (ma 41,5 proc. akcji) i Agora (41,14 proc.). Na początku marca br. Agora podjęła rozmowy z Kino Polska TV (zaplanowano je do końca czerwca) na temat sprzedaży należącego do niej pakietu akcji.

W całym ub.t. Stopklatka zanotowała 27,99 mln zł wpływów ze sprzedaży (o 6,2 proc. mniej niż rok wcześniej) i 991 tys. zł straty netto (wobec 47 tys. zł zysku netto w 2016 roku).

Dołącz do dyskusji: Stopklatka ze spadkiem wpływów o 3 proc., strata netto zmalała z 930 do 776 tys. zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qpa
"ze spadkiem" nie "z spadkiem"
odpowiedź
User
Michał
Nie dziwie sie. Ile razy można oglądać Nianie i polski film Komedia Małżeńska o różnych godzinach...
odpowiedź
User
qi
a może uznać że to bez sensu? slot mało warty bo na trefnym mux. oferta lipa i powtórki. dla kogo to? dla ludzi, którzy to robią? przysługa wcześniej skończyć.
odpowiedź