SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stopklatka ze wzrostem wpływów i spadkiem straty. Kisielewski: celem zysk netto w tym roku

Według szacunkowych danych w trzech kwartałach br. Stopklatka zanotowała wzrost przychodów z umów z klientami o 8,4 proc. do 20,31 mln zł, a jej strata netto zmalała z 3,39 mln zł do 694 tys. zł. - Naszym celem jest osiągnięcie pozytywnego wyniku netto w tym roku - mówi Bogusław Kisielewski, prezes Stopklatki i jej większościowego akcjonariusza Kino Polska TV.

Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV i Stopklatki Article

W samym trzecim kwartale br. wpływy Stopklatki poszły w górę rok do roku o 13,8 proc. do 6,55 mln zł, strata operacyjna zmalała z 1,58 mln zł do 497 tys. zł, a strata netto z 1,69 mln zł do 607 tys. zł.

- Przychody Stopklatki wyraźnie rosną, jednocześnie notujemy oszczędności wynikające z wykorzystania zasobów Grupy Kino Polska TV. To pozwala spółce z każdym kolejnym kwartałem poprawiać wyniki - komentuje Bogusław Kisielewski.

- Musimy pamiętać, że w naszej branży trzeci kwartał jest zazwyczaj najsłabszy pod względem osiąganych przychodów, co przekłada się na rentowność notowaną w tym okresie. Naszym celem jest osiągnięcie pozytywnego wyniku netto w tym roku - zapowiada Kisielewski.

Firma nadaje kanał Stopklatka TV dostępny m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej. Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. stacja zanotowała 66 936 osób średniej widowni minutowej i 1,11 proc. udziału w rynku oglądalności (po wzroście w skali roku o 11 proc.).

Kino Polska TV chce zdjąć Stopklatkę z giełdy

Do Kino Polska TV należy obecnie 97,8 proc. kapitału Stopklatki. Przez kilka lat tak jak Agora miała 41 proc. akcji, w połowie ub.r. za 32,2 mln zł kupiła od Agory jej pakiet, a jesienią przejęła kolejne walory od mniejszych akcjonariuszy.

Dwa tygodnie temu zarząd Kino Polska TV zdecydował, że firma wykupi pozostałe 2,24 proc. akcji Stopklatki i wycofa spółkę z rynku giełdowego NewConnect. W wezwaniu zaproponowała 6,20 zł za akcję, zapisy do sprzedaży będą przyjmowane od 31 października do 29 listopada.

W pierwszej połowie br. Stopklatka osiągnęła wzrost przychodów o 6,1 proc. do 13,75 mln zł, 158 tys. zł zysku operacyjnym i spadek straty netto z 1,7 mln zł do 70 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stopklatka ze wzrostem wpływów i spadkiem straty. Kisielewski: celem zysk netto w tym roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl