Stowarzyszenie Producentów Reklamowych przyjmuje też domy postprodukcyjne. Dołącza ColorOffOn

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszające domy produkcyjne, otwiera się na firmy z obszaru postprodukcji.  Jako pierwszy dołącza ColorOffOn.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych przyjmuje też domy postprodukcyjne. Dołącza ColorOffOn

Decyzja to część nowej strategii SPR, która ma na celu poszerzenie organizacji o inne segmenty rynku produkcyjnego.

Pierwszą firmą postprodukcyjną, która postanowiła przyłączyć się do SRR jest ColorOffOn, działający w branży od 2015 roku.

- Postanowiliśmy przyłączyć się, ponieważ wierzymy że rozmowa i wymiana doświadczeń prowadzi do rozwiązywania problemów i wzmocnienia branży, że wspólnie przygotujemy się na nowe wyzwania związane z technologiami, które szturmem wchodzą w nasze produkcyjne życie i polubimy je. Wierzymy, że wniesiemy nasze obserwacje i rozwiązania z końcowego etapu procesu produkcji. Chcemy być blisko naszych zleceniodawców (domy produkcyjne) i wspierać się wzajemnie w dobrych i trudniejszych momentach – powiedziała Magdalena Widuch, prezeska ColorOffOn.

Dołączając do SPR, firmy postprodukcyjne zyskują min. możliwość utworzenia własnej sekcji, uczestniczenia w wydarzeniach networkingowych, warsztatach, inicjowania i włączania się w program szkoleniowy zarówno po stronie uczestników, jak i prelegentów.

- Chcemy, aby SPR było stowarzyszeniem reprezentującym cały sektor produkcji reklamowej, który nie ogranicza się tylko do produkcji filmowej. Obejmuje także postprodukcję. Firmy postprodukcyjne są nieodłączną częścią procesu tworzenia reklam. Wszyscy mamy podobne wyzwania i potrzeby. Dlatego zapraszamy postprodukcję do współpracy i wspólnego działania na rzecz rozwoju branży – powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu