„Stranger Things 3” z rekordem w Netfliksie. Ponad 40 milionów odtworzeń w ciągu czterech dni

Trzeci sezon serialu „Stranger Things” stał się nowym rekordzistą popularności w historii serwisu Netflix. W ciągu czterech dni od momentu premiery odcinki serii obejrzano globalnie 40,7 milionów razy. Poprzedni rekord należał do filmu „Murder Mystery”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

3. sezon serialu „Stranger Things” miał swoją premierę w Netfliksie 4 lipca br., tytuł jest jedną z oryginalnych produkcji serwisu. Przed rozpoczęciem emisji Netflix prowadził intensywną kampanię promującą serial, pojawił się w niej m.in. polski zwiastun nawiązujący do emitowanego przed laty na antenie TVN programu „Nie do wiary”.

W ramach działań reklamowych partnerem Netfliksa był m.in. Microsoft, który przy okazji emisji serii udostępnił nawiązującą do niej aplikację Windows 1.11 zawierającą dodatkowe materiały i gry osadzone w klimacie serialu.

Okazało się, że „Stranger Things 3” jest pod względem popularności nowym rekordzistą na platformie Netflix. We wtorek serwis poinformował, że w ciągu pierwszy czterech dni dostępności serialu został on globalnie odtworzony 40,7 mln razy na kontach należących do gospodarstw domowych. Netflix podał także inną statystykę, zgodnie z którą użytkownicy 18,2 mln profili obejrzeli już cały najnowszy sezon „Stranger Things”.

Do momentu premiery „Stranger Things 3” rekordzistą pod względem popularności była inna własna produkcja Netfliksa – film „Murder Mystery” z Jennifer Aniston i Adamem Sandlerem w rolach głównych, który po trzech dniach emisji został obejrzany z górą 30 mln razy. Na razie nie wiadomo czy Netflix zamierza kontynuować serię „Stranger Things”. Biorąc jednak pod uwagę powodzenie 3. sezonu można spodziewać się że tak.

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował wzrost wpływów o 22 proc. do 5,42 mld dolarów oraz 344 mln dolarów zysk netto. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników. Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld dol., a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce