536 tys. widzów „Strefy starcia” Michała Adamczyka, TVP Info nieznacznie przegrywa z TVN24

Pierwsze trzy wydania nowego programu Michała Adamczyka „Strefa starcia” oglądało średnio 536 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych, minimalnie przegrywając z TVN24.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Nowy program „Strefa starcia” emitowany jest w TVP Info w niedziele o godz. 21.50, począwszy od 18 listopada br. Jego średnia oglądalność do 2 grudnia 2018 roku wyniosła 536 tys. osób, co przełożyło się na 4,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/w-pelnym-swietle-tvp-info-ewa-bugala-ilu-widzow-oglada-program,7171228363454593a ##

Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło drugie wydanie audycji – śledziło je 618 tys. widzów.

grafika

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Michała Adamczyka minimalnie przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24, który ma w tym paśmie 4,26 proc. udziału. Z kolei wynik trzeciego Polsatu News wynosi 0,72 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wojciech-cejrowski-wroci-na-antene-tvp-w-styczniu,7171189479106689a ##

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 to TVP Info jest liderem.

grafika

„Strefa starcia” to program z gatunku infotainment. Bohaterem każdego odcinka jest znana postać ze świata publicznego, o której było głośno w ostatnim tygodniu. Audycja składa się z trzech części zatytułowanych odpowiednio: „podsumowanie tygodnia”, „jeden na jeden” oraz „wszyscy na jednego”. Jest to nowa pozycja, która w swoim paśmie zastąpiła „Bez retuszu”, którą również prowadził Michał Adamczyk.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dziennikow-listopad-2018-fakty-liderem,7171191074862721a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA