SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ströer Digital Media i Ad-Vice łączą się, na czele Artur Muszkiet

Polski oddział Grupy Ströer postanowił połączyć ze sobą dwie należące do niego sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media i Ad-Vice w jeden dom sprzedaży reklamy internetowej. - Połączenie struktur służy budowaniu zespołu o najwyższych kompetencjach - wyjaśnia Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Artur MuszkietArtur Muszkiet

Według komunikatu połączenie obu firm wpisuje się w realizację strategii Grupy Ströer w Polsce, która bazuje na oferowaniu rozwiązań z zakresu internetu i outdooru oraz ścisłą współpracę pomiędzy podmiotami należącymi do Grupy. Od początku 2017 r. obie firmy będą działać pod wspólnym szyldem jako Ströer Digital Media.

- Fuzja Ströer Digital Media i Ad-Vice to kolejny krok w strategii budowania silnej marki w obrębie digital. Połączenie struktury służy budowaniu zespołu o najwyższych kompetencjach - ocenia Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Na czele połączonej struktury stanie Artur Muszkiet, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor zarządzający Ströer Digital Media, natomiast za afiliację, realizację, yield management oraz relacje z wydawcami odpowiadać będzie Ilona Drzewosowska.

Ad-Vice wchodzi w skład Grupy Ströer od 2014 r., a jego zakup był pierwszą inwestycją Ströer Polska wychodzącą poza segment reklamy zewnętrznej. Na początku ub.r. Ströer przejął kolejną sieć reklamową - Goldbach Audience, przekształcając ją w Ströer Digital Media.

Według zapowiedzi połączenie potencjałów obu sieci sprawi, że w ofercie Ströer Digital Media od stycznia 2017 r. będzie znajdować się ponad 900 witryn docierających do 85 proc. internautów w Polsce korzystających z sieci na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.

Dołącz do dyskusji: Ströer Digital Media i Ad-Vice łączą się, na czele Artur Muszkiet

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pio
"dom sprzedaży" - co to za nazwa ?! dom to jest dom, budynek, ludzie, domowe ognisko a nie firma ! a co do połączenia - jedna firma trup łączy się z drugą jakieś badziewne witrynki połączone adserwerem reklamowym, każdy to może, jakieś stronki typu lol i dobudowana ideologia o pakietach targetach i do tego ceny z kosmosu bo jakby podłączyć do sieci afiliacyjnej to byłoby 1% kasy czyli realna efektywność takich produktów, zero leadów, sprzedaży czyli jakości
odpowiedź
User
gg
"dom sprzedaży" - co to za nazwa ?! dom to jest dom, budynek, ludzie, domowe ognisko a nie firma ! a co do połączenia - jedna firma trup łączy się z drugą jakieś badziewne witrynki połączone adserwerem reklamowym, każdy to może, jakieś stronki typu lol i dobudowana ideologia o pakietach targetach i do tego ceny z kosmosu bo jakby podłączyć do sieci afiliacyjnej to byłoby 1% kasy czyli realna efektywność takich produktów, zero leadów, sprzedaży czyli jakości


Nie komentując Twoich słów na temat jakości oferowanych serwisów, pozwolę sobie zauważyć, że marketing to nie tylko performance. To również wizerunek, świadomość i dziedzictwo marki. Coś na co afiliacja zwykle ma neutralny czy negatywny wpływ.
odpowiedź
User
pele
Madre slowa przedmowcy. Dodam ze ideologie dorabia cala branza reklamowa do swoich produktow, zarowno w digitalu jak i off linie. Po co sie bulwersowac ze kolo jest okragle i ma sie krecic
odpowiedź