SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ströer i Cityboard Media razem: twójoutdoor.pl i „Pokaż się!”

Pod hasłem „Pokaż się!” rusza kampania promująca reklamę outdoorową. Akcję - której częścią jest serwis twójoutdoor.pl - przygotowały i realizują wspólnie firmy Ströer Polska i Cityboard Media.

Ströer i Cityboard Media razem: twójoutdoor.pl i „Pokaż się!”

Kampania pod hasłem „Pokaż się!” ma na celu przybliżenie małym i średnim przedsiębiorstwom efektywności reklamy outdoorowej w docieraniu do konsumentów i promowaniu wśród nich produktów i usług - tak na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym. W akcji wykorzystywanych jest sześć różnych plakatów z hasłami przedstawiającymi wybrane zalety reklamy zewnętrznej.



W ramach kampanii uruchomiono serwis internetowy twójoutdoor.pl, w którym znajdują się odpowiedzi na pytania, czym właściwie jest reklama outdoorowa, jakie są jej zalety i wady, a także czym należy się kierować przy tworzeniu takiej kampanii i wyborze kreacji. Ponadto strona zawiera konkretne case studies z zakresu skuteczności reklamy outdoorowej, optymalnego czasu trwania kampanii i jej zauważalności oraz współdziałania marketingu outdoorowego i internetowego. 


Akcję przygotowały i realizują oferujące nośniki outdoorowe firmy Ströer Polska i Cityboard Media, we współpracy z drukarnią Print&Display. Kolejny etap kampanii jest planowany na luty przyszłego roku, kiedy zaprezentowane zostaną opinie firm, które reklamowały się już na outdoorze.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ströer i Cityboard Media razem: twójoutdoor.pl i „Pokaż się!”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Bravo, tylko czemu dopiero teraz? Kampanie autopromocyjne outdooru są skuteczniejsze niż sam nośnik, zatem czy medium musiało tak ostro oberwać, żeby konkurenci zrozumieli że należy działać wspólnie w celu jego promocji? To może z rozpędu jakiś wspólny monitoring?
odpowiedź
User
ekolog
Warszawa ul. Conrada - przy kościele wycięto korony drzew .Należy wsadzić nowe sadzonki. Zrobiła to nwasza firma by nie zasłaniały drzewa widoku reklamy.
odpowiedź