Ströer wprowadza pakiety targetowane w metrze

Firma reklamy zewnętrznej Ströer rozbudowuje ofertę wyselekcjonowanych nośników, gwarantujących reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych w warszawskim Metrze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ströer wprowadza pakiety targetowane w metrze

Pierwszym udostępnionym pakietem wyselekcjonowanych nośników jest Shopper - skierowany do osób odwiedzających sklepy i galerie handlowe, a także robiących zakupy online.

MetroPakiety mają usprawnić planowanie zwłaszcza dużych kampanii, w których wiele czasu pochłania selekcja nośników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stroeer-uruchamia-nosniki-cyfrowe-na-stacjach-drugiej-linii-metra-w-warszawie-emisja-reklam-od-stycznia ##

MetroPakiety w Ströer

- Już prawie 20 lat jesteśmy operatorem reklamy w warszawskim Metrze. W tym czasie nie tylko stworzyliśmy spójny ekosystem reklamowy, w którym tradycyjne nośniki oraz ekrany digital wzajemnie się uzupełniają, ale też dogłębnie poznaliśmy specyfikę każdej ze stacji. Dzięki tej wiedzy możemy zaoferować produkty, które optymalnie wykorzystują potencjał przestrzeni reklamowej metra. MetroPakiety to gwarancja optymalnego zasięgu, ale i wyjątkowo precyzyjnego, jak na reklamę OOH, targetowania -  mówi Marcin Gudowicz, CSO Grupy Ströer.

grafika

Ströer zapowiada wprowadzenie kolejnych MetroPakietów w przyszłym roku. Będą skierowane m.in. do młodych odbiorców oraz pracowników największych firm i korporacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]