STS promuje się na mundial hasłem "Polacy jesteśmy z wami!" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa firmy bukmacherskiej STS, przygotowana z okazji nadchodzących piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Działania pod hasłem "Polacy jesteśmy z wami" przygotowały Digital35 i Blueway Com.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

30-sekundowy spot pokazuje emocje, jakie wspólnie przeżywają kibice piłkarscy, nie tylko w czasie meczów swojej drużyny. Fanów piłki łączą doświadczenia i całe spektrum przeżyć - od dumy, przez rozczarowanie, po radość ze zwycięstwa.

Spot jest emitowany od końca maja w wybranych kanałach sportowych oraz w internecie. Komunikację uzupełniają działania w digitalu, na największych portalach, w tym na interaktywnych platformach rozrywkowych. Reklamy zaplanowano także w prasie. W kolejnych odsłonach kampanii zaplanowano m.in. aktywację dla konsumentów, w której pula nagród wyniesie aż milion złotych.

STS sponsorem reprezentacji

STS od 2014 roku jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Współpraca obejmuje również działania z kadrą kobiecą oraz młodzieżową U21. http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sts-sponsorem-reprezentacji-polski-do-2022-roku-wideo

- Mistrzostwa Świata w piłce nożnej to kluczowe wydarzenie sportowe dla STS w tym roku. W związku z tym zaplanowaliśmy specjalne działania marketingowe - mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

W planowanie i zakup mediów zaangażowany jest dom mediowy Blueway Com. Spot przygotował dom produkcyjny Digital35.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?