Studio DN na 70-lecie Polpharmy

Polpharma SA, czołowy producent w branży farmaceutycznej, obchodzi w tym roku 70. rocznicę powstania i 5-lecie prywatyzacji.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Studio DN Design Group przygotowało z tej okazji okolicznościowy album, prezentację multimedialną oraz wystawę.                          

Projekty rocznicowe przygotowane przez Studio DN wsparły i uatrakcyjniły huczne obchody 70-lecia Polpharmy, które odbywają się w lipcu. Zarówno wystawa, album, jak i prezentacja zostały wykorzystane podczas głównej uroczystości. Za prezentację multimedialną DVD opisującą historię firmy odpowiedzialny był dział Studio DN – Blue Digital Division, specjalizujący się we wspomaganiu marki w mediach cyfrowych. Prezentacja ta jest multimedialną wersją albumu dołączaną na płycie do wydania drukowanego.

Jubileuszowy album zatytułowany „70-lecie Polpharmy. Od historii do przyszłości” przygotował dział Studio DN – Red Packaging Division. Album pozwala odbyć podróż w czasie i dowiedzieć się, jak przez lata rozrastały się budynki i zmieniały warunki produkcji w Polpharmie, jak wyglądał pierwszy właściciel firmy i ludzie, którzy tworzyli jej pierwsze sukcesy. Na 56 stronach tego szczególnego wydawnictwa znalazło się około 100 zdjęć archiwalnych i kilkadziesiąt fotografii z okresu po prywatyzacji, przedstawiających drogę Polpharmy od małej fabryki do dzisiejszego lidera polskiego rynku farmaceutycznego. 

Przygotowanym przez Studio DN projektom rocznicowym towarzyszy wystawa przedstawiająca historię Polpharmy. Zgromadzone archiwalne i współczesne materiały przedstawiono z wykorzystaniem ekspozycji wiszących i stojących oraz specjalnych gablot.

Studio DN jest również autorem unowocześnionego systemu identyfikacji wizualnej Polpharmy. Modernizacja objęła m.in. nowy symbol firmowy, odzwierciedlający filozofię, wartości i misję spółki. Wdrożono również wszystkie elementy identyfikacji wizualnej wraz z nowoczesnym systemem.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day