Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski i Tomasz Barański w kampanii Joanny "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!"

Pod hasłem "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!" ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański.  Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski i Tomasz Barański w kampanii Joanny "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!"

Marka Joanna rozpoczęła kampanię promującą produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów - Styling Effect. To 16 kosmetyków, wśród których są m.in. produkty utrwalające, wygładzające i nabłyszczające fryzurę, m.in. lakiery, pianki, spraye, olejki i gumy. - Zdecydowaliśmy, że najlepszym narzędziem będzie influencer marketing – komentuje Magdalena Wojciechowska, product manager Laboratorium Kosmetycznego Joanna.Influencer marketing jest trzonem komunikacji kampanii, do której zaproszeni zostali m.in. Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski, Tomasz Barański, Weronika Haza i Oliwia Bugała (Cheers my heels). Influencerzy będą testować produkty, a wybrani podejmą wyzwanie „Twórz stylizacje, rób pielęgnację”, w ramach którego opublikują na swoich kanałach propozycje stylizacji włosów z wykorzystaniem produktów z serii Styling Effect. Ponadto zorganizują konkursy, zachęcające obserwatorów do zaprezentowania własnych pomysłów na fryzury.

- Zdecydowaliśmy się, by do akcji zaangażować celebrytów oraz influencerów, ponieważ naszym celem jest zwiększenie zasięgu kampanii i dotarcie do osób w odpowiednim targecie, co dodatkowo zwiększa szanse na wzrost sprzedaży. Ponadto uważamy, że współpraca z influencerami jest naturalnym kierunkiem w tego typu kampaniach, a ich rekomendacje wciąż mają znaczenie, szczególnie w przypadku marek kosmetycznych – komentuje Justyna Ryńska, influencer marketing specialist, Schulz brand friendly.

Cała kampania dodatkowo została wzmocniona wysyłkami kreatywnymi, kampanią testową produktów, contentem eksperckim na portalach kobiecych, reklamą na platformie Tik-Tok oraz działaniami w social media.

Za przygotowanie konceptu kreatywnego i całościową realizację kampanii z influencerami odpowiada agencja Schulz brand friendly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"