SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stypendium Creative Excellence 2005

Scholz & Friends po raz czwarty oferuje stypendia dla modych talentów z Europy

Międzynarodowa agencja sieciowa Scholz &Friends po raz czwarty funduje stypendium Creative Excellence, przyznawane młodym i najbardziej uzdolnionym kreatywnie osobom.

O stypendium mogą ubiegać się studenci ostatnich lat "kreatywnych"kierunków europejskich akademii i uniwersytetów. Zwycięzcy, aż do momentu ukończenia studiów, jednak nie dłużej niż przez jeden rok kalendarzowy, będą otrzymywać wsparcie finansowe wysokości 500 euro miesięcznie. Dodatkowo, będą mogli skorzystać z pomocy i konsultacji dyrektora kreatywnego sieci Scholz & Friends.

Zgłoszenia na CreativeExcellence można nadsyłać do 7 marca 2005 r.

Stypendia wypłacane będą najwcześniej od 1 kwietnia 2005 r. Zwycięzców wybierze Jury, w którego skład wchodzą: Mark Featherstone-Witty, dyrektor Liverpool
Institute for Performing Arts (LIPA), prof. Wolfgang Schönholz z Hamburg College of Applied Sciences, Peter M. Schöning, współwłaściciel sieci Scholz & Friends oraz Sebastian Turner, współwłaściciel i dyrektor kreatywny sieci.

Zainteresowanie stypendium od początku, czyli od trzech lat, systematycznie wzrasta we wszystkich częściach Europy, w tym roku mamy nadzieję otrzymać wraz ze zgłoszeniami jeszcze więcej pomysłów – mówi Sebastian Turner, członek Jury i inicjator przedsięwzięcia. Poprzednia, trzecia edycja stypendium Creative Excellence przyniosła wyjątkowo zadowalające rezultaty. Zgłoszenia nadesłano z 14 krajów:
Austrii, Belgii, Czech, Holandii, Irlandii, Izraela, Niemiec, Serbii i Czarnogóry, Szwecji, Tajlandii, Ukrainy, Wielkiej Brytani, Węgier i Polski.

Ubiegłoroczny laureat – Daniel Baer, lat 25 – był studentem projektowania graficznego w Central Saint Martin's College w Londynie, który to ukończył z wyróżnieniem w czerwcu br. Od tamtego czasu pracował jako projektant dla Wallpaper Magazine, Gucci Group i Martin Jacobs. Dodatkowo, Jury przyznało wyróżnienia autorom siedmiu
najlepszych prac.

Stypendium Creative Excellence po raz pierwszy ufundowano w 2001 roku, w hołdzie założycielowi agencji – Jürgenowi Scholzowi, który jest jedną z najważniejszych postaci powojennej reklamy.

Oprócz stypendium Creative Excellence, Scholz & Friends organizuje co roku konkurs pod hasłem: "Może to właśnie ja urodziłem się copywriterem?", mający za zadanie odkryć młode talenty copywriterskie oraz szkolenie Creative Village, obejmujące swoim programem wszystkie aspekty komunikacji.

Zgłoszenia na stypendium Creative Excellence 2005
Zgłoszenia powinny zawierać:
CV, zdjęcie, przykłady prac kreatywnych, pisemną rekomendację profesora,
szczegółowe omówienie tematu pracy dyplomowej oraz, o ile to możliwe, jej plan.
Zgłoszenia, tylko po angielsku, przyjmowane są do 7 marca 2005.

Adres, pod który należy wysyłać pisemne zgłoszenia:
Scholz & Friends Scholarship for Creative Excellence
c/o Scholz & Friends AG
Karin von Hülsen
Chausseestraße 8/E
10115 Berlin
Germany
Aplikacje można też wysyłać e-mailem na adres:
scholarship@s-f.com
www.s-f.com

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stypendium Creative Excellence 2005

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl