SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Subskrypcja treści Wyborcza.pl benefitem dla pracowników

Dział rozwoju oferty prenumeraty Wyborcza.pl skierowanej do firm i instytucji przygotował nowy produkt – subskrypcję treści Wyborcza.pl w formie benefitu pracowniczego. Pracodawcy chcący skorzystać z tego rozwiązania otrzymają próbny, 90-dniowy, bezpłatny dostęp do treści serwisu dla swoich zespołów. Ofertę wspierają ambasadorzy produktu - eksperci z zakresu rozwoju zawodowego i osobistego.

Nowa oferta Wyborcza.pl, dostępna od lipca br. pod hasłem „Odblokuj potencjał pracownika”, powstała w odpowiedzi na oczekiwania wielu zatrudnionych osób. Jak pokazują badania, aż 90,6 proc. pracujących zdalnie wskazuje, że bardzo pożądany przez nich benefit pracowniczy to dostęp do portalu, w którym umieszczane są artykuły, filmy, porady i szkolenia z obszaru wellbeing (Trendy HR, 2020, Deloitte).

Zdaniem Agory, oferta dostępu do treści serwisów z grupy Wyborcza.pl w pełni odpowiada na te oczekiwania. Pracodawca, oferując swoim zespołom benefit w postaci prenumeraty, ma pewność, że w serwisach Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.biz czy Instytutdobregozycia.pl znajdą oni rzetelne, pogłębione materiały dotyczące wsparcia psychologicznego, wellbeingu i rozwoju zawodowego, tworzone przez profesjonalne, doświadczone redakcje.

Oferta prenumeraty cyfrowej w formie benefitu pracowniczego obejmuje nie tylko nieograniczony dostęp do artykułów Wyborcza.pl, ale również - między innymi - do webinarów z udziałem ekspertów oraz podcastów rozwojowych, a także umożliwia udział w warsztatach.

Do zespołu przygotowującego treści dotyczące rozwoju kompetencji społecznych i zawodowych dołączyli ambasadorzy nowej oferty Wyborcza.pl – eksperci w swoich dziedzinach. Obszar kompetencji zawodowych wspiera Taisja Laudy - światowej klasy ekspertka pomagająca rozwijać swoje mocne strony. Jest twórczynią unikalnej metodologii GeniusFormula oraz prezeską Certyfikowanego Coachingu/Consultingu Mocnych Stron Instytutu Gallupa i założycielką Fundacji GeniusLife.

Tematami związanymi z redukcją stresu zajmuje się Tomek Kryszczyński - psycholog, trener, nauczyciel mindfulness z 20-letnim stażem. Ambasadorką obszaru mindfulness i slow-life jest z kolei Ula Radzińska - doświadczona nauczycielka jogi i medytacji, szefowa fundacji Mindful Living. Wspiera ona duże organizacje w budowaniu angażującej komunikacji z pracownikami, partnerami biznesowymi i klientami według wartości uważnego przywództwa.

Czytaj też: „Gazeta Wyborcza” tygodnikiem? Bartkowiak: to byłoby przekroczenie Rubikonu

Dział prenumeraty Wyborcza.pl dla firm i instytucji zapewnia pracodawcom zainteresowanym tym benefitem wsparcie na każdym etapie jego wdrażania – od onboardingu czy spotkań wprowadzających pracowników w zasady działania subskrypcji oraz informujących o korzyściach płynących z tego rozwiązania, przez działania zachęcające pracowników do logowania się na stronach internetowych „Wyborczej”, po przygotowanie raportu użyteczności treści serwisów z grupy Wyborcza.pl dla pracowników.

Po 90 dniach bezpłatnego korzystania z prenumeraty pracownicy wypełnią specjalną ankietę, a na podstawie jej wyników pracodawca będzie mógł podjąć decyzję o zakupie subskrypcji Wyborcza.pl jako benefitu. Efektem negocjacji może być elastyczne dopasowanie oferty do potrzeb danego klienta.

Dział rozwoju oferty B2B prenumeraty Wyborcza.pl współpracuje z firmami i instytucjami zainteresowanymi ofertą subskrypcyjną treści w serwisach z grupy Wyborcza oraz związanymi z nimi usługami m.in. sponsoringu prenumeraty cyfrowej w postaci ekskluzywnej przestrzeni reklamowej dla marek na wyłączność.

W I kwartale br. przychody grupy Agora zwiększyły się o 73,4 proc. do 253,1 mln zł, głownie dzięki wznowieniu działalności przez kina Helios. Wynik EBITDA wzrósł z 8,1 mln zł straty do 17,6 mln zł zysku, a strata netto zmalała z 59,4 do 33,1 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Subskrypcja treści Wyborcza.pl benefitem dla pracowników

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aron
Zaoferowanie Wyborczej w formie benefitu przez pracodawcę jest trochę jak splunięcie w twarz pracownikowi
odpowiedź
User
Aron
Zaoferowanie Wyborczej w formie benefitu przez pracodawcę jest trochę jak splunięcie w twarz pracownikowi
odpowiedź
User
Aldo
Teraz Obajtek wykupi dla tysięcy pracowników i specjalny zespół do tropienia Obajtka zajmie się wędkarstwem.
odpowiedź