SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Subway reklamuje kanapki Flatbread

Sieć restauracji Subway zaczęła kampanię reklamową wprowadzonych właśnie do jej menu kanapek na płaskim pieczywie, tzw. Flatbread. Akcję przygotowały i realizują firmy Q&A Communications i Maxus Polska.

od lewej: Quentin Carenzo, Zuzanna Przybyszewska i Ewelina Eliasz Article

Reklamy prezentują kilka wybranych kanapek na płaskim pieczywie: Italian B.M.T., Subway Melt i Kurczak Pizziola. W ramach promocji przy zakupie każdej z nich dodawane jest gratis ciastko.

- Płaskie pieczywo, Flatbread, było dotychczas mało znane w Europie Środkowo-Wschodniej. Zależało nam, aby zaciekawić naszych klientów i stworzyć jak najwięcej okazji, by mogli się z nim zapoznać. Tym bardziej, że spotkało się ono z pozytywnym przyjęciem podczas przeprowadzanych w Polsce testów - komentuje Fabiola Gallegos Rios, marketing manager w sieci Subway na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Akcja reklamowa - rozpoczęta 3 lutego i zaplanowana do 15 marca - obejmuje internet (m.in. social media) oraz restauracje Subway. Działania są prowadzone jednocześnie w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Za strategię, kreację i realizację kampanii na wszystkich rynkach odpowiada agencja Q&A Communications, a za zakup mediów w Polsce - dom mediowy Maxus Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Subway reklamuje kanapki Flatbread

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirosław Cichy
Flatbreat. Flat white. Bulanda rules, ko.
11 8
odpowiedź