SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces Euro RSCG Warsaw

Layouty plakatów Euro RSCG Warsaw na łamach Lürzer's ARCHIVE Magazine

Przygotowane przez Euro RSCG Warsaw, 4 plakaty kampanii WWF zostały opublikowane na łamach 5 numeru Lürzer's ARCHIVE, Ads and Posters Worldwide Magazine.

Opublikowane zdjęcia dotyczą kampanii WWF Polska, a ich tematyka odnosi się bezpośrednio do tytułu całej akcji 'Nie  kupuj  pamiątek  ze  zwierząt'  pomóż ocalić ginące gatunki?. Przekaz skierowany  jest  do  polskich  turystów,  którzy  mogą przywieźć z podróży pamiątki  wykonane ze zwierząt lub roślin znajdujących się na liście CITES.
Plakaty przedstawiają egzotyczne pamiątki wykonane z chronionych zwierząt oraz kod  paskowy,  który  kryje  w  sobie  zdjęcia  ofiar.
-To prawdziwa cena, którą trzeba zapłacić za to, by nosić torebkę z  krokodyla  lub  trzymać parasole w koszu zrobionym z wyprawionej nogi  słonia. Chcemy by ten, kto się decyduje na taki zakup był pewien, że go na to stać nie tylko w wymiarze finansowym - mówi Jacek Maciejewski, Creative Director Euro RSCG Warsaw.

Magazyn Lürzer's ARCHIVE, Ads and Posters słynie z prezentowanie najlepszych kampanii reklamowych z całego świata w ich oryginalnym kształcie, dlatego publikacja layoutów reklamowych z kampanii WWF jest wyróżnieniem dla Agencji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces Euro RSCG Warsaw

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl