Sukces "Przekroju"

Nowa formuła tygodnika "Przekrój" zainteresowała czytelników

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sprzedano już 130 tys. egzemplarzy* 13 numeru magazynu wydawanego przez Edipresse. Nowa, zmieniona formuła tygodnika "Przekrój" zainteresowała czytelników. Dyrekcja wydawnictwa , licząc na dalszy wzrost sprzedaży, podjęła decyzję o podniesieniu nakładu od następnego wydania "Przekroju" o 50 tys. (łącznie 230 tys. egz.).

"Sukces zawdzięczamy nowatorskiej formule tygodnika, przekazowi pełnemu emocji oraz świetnym tematom"- powiedziała Agnieszka Smit, dyrektor ds. rozwoju i kontaktów międzynarodowych w wydawnictwie Edipresse. "Nasi czytelnicy docenili też ciekawe rozwiązania graficzne oraz doskonałą jakość papieru".

*według szacunków wydawcy

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy