SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces Stargraphics

Stargraphics wygrała przetarg na przygotowanie i produkcje materiałów promocyjno- reklamowych dla Michelin Polska

Agencja marketing services Stargraphics poszerza zakres współpracy z Michelin Polska. Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową w zakresie przygotowania i produkcji materiałów promocyjno-reklamowych dla Grupy Michelin w Polsce oraz w Krajach Nadbałtyckich. Do Grupy Michelin należą takie marki jak Michelin, Kleber, BFGoodrich, Kormoran. Głównymi odbiorcami materiałów reklamowych są Partnerzy Handlowi Grupy Michelin jak również użytkownicy ostateczni.

Celem działań promocyjno-reklamowych jest umocnienie wizerunku produktów Grupy Michelin oraz poszerzenie grupy Klientów.

Współpraca z  Michelin Polska  rozpoczęta w ub. roku, kontynuowana będzie przez kolejny rok. Jak nam powiedział Prezes Zarządu Stargraphics - Piotr Tatarski: "Obrana strategia rozwoju w roku ubiegłym  przynosi agencji wymierne rezultaty. Zarówno  wyniki finansowe jak też  strategia rozwoju pozycjonują nas wśród prężnie rozwijających się agencji marketing services. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Michelin Polska  przyczyni się do poszerzenia zarówno naszego portfolio jak i możliwości operacyjnych agencji."

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces Stargraphics

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl