SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces urodzinowej Loterii magazynu Viva!

Według danych wydawcy wydanie 3/ 2006 dwutygodnika Viva! sprzedało się w ilości 371 415 egzemplarzy.

Nowatorska w segmencie kobiecych magazynów koncepcja marketingowa, polegająca na stworzeniu przy dwutygodniku Viva! Wielkiej Urodzinowej Loterii Viva! Casino okazała się ogromnym sukcesem. Według danych wydawcy wydanie 3/ 2006 dwutygodnika Viva! sprzedało się w ilości 371 415 egzemplarzy - podano w komunikacie.

       Autorem koncepcji kreatywnej loterii była firma Play Print. Akcji towarzyszyła kampania reklamowa prowadzona w telewizji ( TVP, TVN, Polsat, TVN 7, TV4, Discovery, VIVA, Ale Kino!, Canal +, 4 fun TV), w internecie ( WP, Onet i komunikator internetowy Tlen) i w  Radiu Zet.

 „ Loteria Viva! Casino dała czytelnikom Vivy!, to co kochają najbardziej, czyli świat wielkich gwiazd, wielkich emocji i wielkich wygranych. Z pewnością ogromny wpływ na sukces tego przedsięwzięcia miał też fakt, iż twarzą całej akcji był popularny i lubiany aktor Borys Szyc. Myślę jednak, że najważniejsza była atrakcyjność i samo nowatorstwo całej akcji”- mówi Magdalena Modrzewska- dyrektor promocji dwutygodnika Viva!

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces urodzinowej Loterii magazynu Viva!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl