SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces wspólnej kampanii PZU i Onet.pl

14 października, na Onet.pl miała miejsce premiera animowanego filmu "Bezpieczna droga do szkoły".

To jeden z elementów ogólnopolskiego programu "Bezpieczna Szkoła z PZU" Realizowany jest on przy wsparciu największego polskiego portalu internetowego. Przedsięwzięciu patro-nują również: Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, Komenda Główna Policji oraz Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Film w atrakcyjny i przystępny sposób przybliża najmłodszym wybrane zagadnie-nia związane z bezpiecznym zachowaniem na drodze; to historia o przybyszu z Marsa, który w drodze na swoją planetę, przez nieznajomość znaków przypad-kowo wylądował na Ziemi. Ufoludka znajdują dzieci, pomagając mu w odnalezie-niu powrotnej drogi do domu. Podczas wędrówki dzieci uczą nowego przyjaciela zasad ruchu. Szeroko zakrojony program edukacyjny rozpoczął się we wrześniu bieżącego ro-ku i objął swoim zasięgiem ponad 7.000 szkół z całego kraju. Bohaterami filmu są postacie znane dzieciom z materiałów dydaktycznych, które zostały wcześniej rozesłane do szkół, i które będą wykorzystywane na lekcjach wychowania komu-nikacyjnego. Dodatkową atrakcją i walorem edukacyjnym przedsięwzięcia jest jego interaktywny charakter: dzieci mogą aktywnie włączać się w akcję filmu - czytamy  w komunikacie prasowym.

Jak stwierdził Dominik Kaznowski, PZU: Zdecydowaliśmy się na współpracę z Onet.pl, gdyż mamy świadomość, jak ważnym medium jest dzisiaj Internet. Zwiększenie zasięgu naszego programu dzięki wykorzystaniu Internetu uważam za działanie w jak najlepiej pojętym interesie społecznym i na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Szczególnie w odniesieniu do dzieci.

Akcja spotkała się z bezprecedensowym oddźwiękiem; tylko w ciągu pierwszych trzech godzin od umieszczenia go na portalu, film wzbudził zainteresowanie po-nad 800 000 internautów.

Każda ze szkół, które zgłosiły swój udział w programie "Bezpieczna Szkoła  z PZU" otrzyma film również na kasecie VHS.

Dołącz do dyskusji: Sukces wspólnej kampanii PZU i Onet.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl