“Super Express” rusza z loterią “Śnieżynka”

W poniedziałek 9 grudnia br. startuje nowa ogólnopolska loteria “Super Expressu” (Murator) pod nazwą “Śnieżynka”. Wspiera ją kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Do całego nakładu poniedziałkowego wydania “SE” dołączono spersonalizowaną kartę do gry. Zadaniem uczestnika loterii jest zakreślanie na swojej karcie liczb, które codziennie będą publikowane w dzienniku. Zaznaczenie wszystkich liczb w jednym rzędzie gwarantuje wygraną przypisaną do tego rzędu, mieszczącą się w przedziale od 50 zł do 3000 zł. Oprócz nagród gwarantowanych będzie można grać w kumulacjach niezgłoszonych nagród, a także w weekendowych zabawach „Bonus dla Bystrzaka”.

grafika

Wprowadzeniu loterii towarzyszy akcja promocyjna w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, Polo TV), radiu (PR1, Eska, Eska Rock, VOX FM, Radio Wawa, Radio dla Ciebie, Radio Plus) oraz autopromocja na łamach dziennika. Działania przygotował wydawca, za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive, a media zewnętrzne kupił Starcom.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Super Expressu” w październiku br. wyniosła 155 028 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"