SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Portal „Super Expressu” w nowej odsłonie

Portal internetowy dziennika „Super Express” SE.pl (Grupa ZPR Media) został uruchomiony w nowej wersji, w której mocniej eksponowane są zdjęcia i treści wideo.

Article

Na portalu „Super Expressu” zmienił się wygląd zarówno strony głównej, jak też stron z artykułami.

- Wyzwanie, jakie sobie postawiliśmy, było proste - „Super Express” w internecie. Czyli więcej przyciągających wzrok, budzących emocje grafik oraz więcej doskonałych zdjęć. Chcieliśmy, aby nasza strona jeszcze lepiej odzwierciedlała nasz szczególny, zadziorny charakter - opisuje dyrektor artystyczny „Super Expressu” Piotr Dąbrowski, który odpowiadał za nową szatę graficzną.

W osobnej zakładce portalu, pod adresem wideo.se.pl, dostępne są programy wideo emitowane na kanałach youtube’owych „Super Expressu”. - Od wielu lat „Super Express” to nie tylko popularny dziennik oraz serwis internetowy. Stawiamy także silnie na rozwój naszych formatów wideo. Wraz z relaunchem serwisu „Super Expressu” chcemy ułatwić naszym Czytelnikom oglądanie naszych doskonałych produkcji - tłumaczy Jan Złotorowicz, wicenaczelny „SE”.

Nowa odsłona portalu została przygotowana przez zespół projektowy w Grupie ZPR Media. Wydawca zapowiada, że to początek zmian w jego ofercie internetowej.

W maju br. portal „Super Expressu” odwiedziło 10,42 mln internautów, każdy spędził w nim średnio 8 minut i 46 sekund (według badania Mediapanel). Witryna jest liderem zasięgowym wśród serwisów dzienników ogólnopolskich.

Spółka Time, która oprócz „Super Express” wydaje grupę czasopism oraz sprzedaje ofertę reklamową kilku stacji radiowych, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł. Zmalały jej wpływy ze sprzedaży prasy, a wzrosły przychody reklamowe.

Dołącz do dyskusji: Portal „Super Expressu” w nowej odsłonie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sabrina
Najciekawsze w tym korpokomunikacie jest to kto się w nim nie wypowiada- redaktor naczelny. Ciekawe dlaczego?
odpowiedź
User
Sandra
Rednacz sie nie wypowiada w komunikacie bo go nie ma w redakcji Jak zwykle zresztą
odpowiedź
User
Michal
Po prostu Janek stał się internetowy
odpowiedź