„Super Express” w internecie 2 mln przed „Faktem”. Najdłużej w serwisie „Przeglądu Sportowego”

Wśród serwisów dzienników ogólnopolskich zdecydowanym liderem zasięgowym jest portal „Super Express”, a najwięcej czasu użytkownicy spędzają średnio w witrynie „Przeglądu Sportowego”. Spore spadki odświeżalności zanotowały serwis „Faktu” i działający od ponad roku i.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Super Express” w internecie 2 mln przed „Faktem”. Najdłużej w serwisie „Przeglądu Sportowego”

We wrześniu portal „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 10,97 mln internautów, spędzając średnio po 7 minut i 36 sekund. Zasięg witryny wyniósł 36,94 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Natomiast na ponad 12 minut przyciągały internautów platformy internetowe „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) i „Gazety Wyborczej” (Agora), działające zarówno w postaci stron www, jak i aplikacji mobilnych. Pierwsza zanotowała 9,03 mln użytkowników, 12 minut i 8 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 30,41 proc. zasięgu, a druga - 7,71 mln odwiedzających, 25,96 proc. zasięgu oraz 12 minut i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania

„Gazeta Wyborcza” od dekady pełny dostęp do swoich treści w internecie oferuje w ramach subskrypcji. Na koniec czerwca br. korzystało z niej 295,4 tys. użytkowników, o 8,3 tys. mniej niż na koniec ub.r.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-wirtualna-polska-znow-przed-onetem-w-dol-interia-i-gazeta-pl,7169470370347137a ##

Serwis „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) - latem ub.r. połączony z sekcją sportową Onetu - odwiedziło 7,08 mln internautów, co dało 23,86 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 20 minut i 46 sekund. Natomiast uruchomiony przez Polska Press we wrześniu ub.r. i.pl przyciągnął 5,52 mln użytkowników (18,61 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 3 minuty i 43 sekundy.

„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor) ma trzy serwisy. Udostępniający wszystkie treści za darmo Dziennik.pl odwiedziło 7,18 mln internautów (24,19 proc. zasięgu), spędzając średnio po 6 minut i 26 sekund. Pozostałe dwie witryny są oferują większość treści odpłatne: Gazetaprawna.pl zanotowała 3,68 mln użytkowników, 12,4 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 37 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Forsal.pl - 2,21 mln użytkowników, 7,45 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 32 sekundy średniego czasu.

W podobnym modelu działają portale innych dzienników o profilu gospodarczo-prawnym. Serwis „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) przyciągnął 5,35 mln internautów (18,03 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 minut i 5 sekund, a witrynę „Pulsu Biznesu” PB.pl (Bonnier Business Polska) odwiedziło 1,11 mln użytkowników (3,74 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 2 minuty i 26 sekund. Na początku ub.r. „PB” podał, że ma ponad 22 tys. subskrybentów cyfrowych.

grafika

W porównaniu z sierpniem na portalu „Super Expressu” ubyło 210,3 tys. internautów (to 1,9 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 37 sekund (8,8 proc.).

Podobnie zmieniły się wyniki dwóch innych witryn. Platforma „Gazety Wyborczej” zanotowała spadek liczby użytkowników o 407,1 tys. (5 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 25 sekund (3,4 proc.), Dziennik.pl - spadek o 45,4 tys. internautów (0,6 proc.) i wzrost o 12 sekund przeciętnego czasu (3,2 proc.), portal „Rzeczpospolitej” - spadek o 629,4 tys. internautów (10,5 proc.) i wzrost o 11 sekund średniego czasu (3,7 proc.), natomiast Gazetaprawna.pl - spadek o 209,9 tys. użytkowników (5,4 proc.) i wzrost 8 sekund średniego czasu (5,4 proc.).

Fakt.pl i i.pl mocno w dół

Najmocniej zmalała odwiedzalność dwóch serwisów. Portal „Faktu” stracił 977 tys. odwiedzających (9,8 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 56 sekund (7,1 proc.). Z kolei na i.pl ubyło 865,5 tys. internautów (13,5 proc.) przy minimalnym spadku średniego czasu korzystania (o 2 sekundy, czyli 0,9 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/informacje-publicystyka-tvn24-pl-rmf24-pl-mocno-w-dol-i-pl-i-portal-radia-zet,7169474394056321a ##

Za to witryna „Przeglądu Sportowego” zyskała 483,1 tys. użytkowników (7,3 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 31 sekund (2,4 proc.). Forsal.pl zanotował wzrost o 244,8 tys. odwiedzających (12,4 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 20 sekund (11,6 proc.).

W obu statystykach niewielkie wzrost osiągnął jedynie portal „Pulsu Biznesu”. Zyskał 78,7 tys. internautów (7,6 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 8 sekund (5,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa