SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Super Express" z lepszym papierem i wyższą ceną

Od dziś o 10 groszy wzrasta cena wydań "Super Expressu" (Murator SA), ukazujących się poza regionem warszawskim. Jednocześnie wydawca rozpoczął drukowanie gazety na lepszym papierze.

Podwyżka obejmuje wydania krajowe ukazujące się od poniedziałku do czwartku, których cena wzrasta z 1 zł do 1,10 zł. Bez zmian pozostaje cena wydań warszawskich w te dni, która wynosi 1,20 zł, a także cena numerów piątkowych i sobotnich w całym kraju (odpowiednio 1,60 zł i 1,50 zł).

- Wzrost ceny to konsekwencja zmian, które przeprowadzaliśmy w "Super Expressie" od grudnia zeszłego roku. Zmieniła się makieta, zakres treści, objętość i sposób produkcji gazety, a także zespół redakcyjny. Jednym z powodów korekty ceny jest również wprowadzenie od dziś lepszego papieru - tłumaczy nam Aleksander Cierniak, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w "Super Expressie".

Po podwyżce "Super Express" w kraju od poniedziałku do środy kosztuje tyle samo co konkurencyjny "Fakt", który cenę wydań w z 1 zł do 1,10 zł podniósł w lutym ubiegłego roku ("Fakt" droższy jest w czwartki i piątki, gdy kosztuje 1,50 zł).

Cierniak nie obawia się jednak, że sprzedaż "Super Expressu", która rośnie od wielu miesięcy, może po podwyżce zacząć spadać, a część czytelników odejdzie do konkurenta. - Z naszych badań wynika, że to nie cena decyduje o tym, że czytelnicy coraz chętniej wybierają "Super Express", ale przekonanie, że jest lepszą gazetą. "Super Express" broni się jakością - podkreśla.

Średnia sprzedaż ogółem "Super Expressu" w pierwszym kwartale br. wyniosła 212 974 proc., czyli o 6,3 proc. więcej niż rok wcześniej (dane ZKDP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Super Express" z lepszym papierem i wyższą ceną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl