SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Superbrands 2009 dla mediów i Fryderyka Chopina

Telewizje, radio, serwisy internetowe i czasopisma znalazły sięwśród marek wyróżnionych tytułem Superbrands 2009. Natomiasthonorową nagrodę przyznano Fryderykowi Chopinowi.

W tegorocznej edycji Superbrands wyróżnione zostały marki zbranży mediowej: telewizje TVN, CNN i TVN24 (dwie ostatnie wkategorii biznesowej), Radio ZET, czasopisma "The Economist" (wkategorii biznesowej), "Elle", "Gala" i "Viva!", serwisyinternetowe Onet.pl i Merlin.pl oraz katalog Panorama Firm.Natomiast honorową nagrodę przyznano Fryderykowi Chopinowi zaspecjalne osiągnięcia w promocji i budowaniu wizerunku naszegokraju.

Ogółem nagrody otrzymało 41 marek w kategorii konsumenckiej i 10w kategorii biznesowej. Wyróżnione zostały brandy, które wgłosowaniu członków Rad Marek otrzymały powyżej 12 punktów w skaliod 1 do 20. Nagrody przyznano po raz czwarty w kategoriikonsumenckiej i po raz drugi w kategorii biznesowej.

Superbrands 2009:

AA cosmetics, Apart, Atlas, Belvedere Restauracja, Bosch,Centrum Wina, Cisowianka, Deni Cler, Dermika, Deutsche Bank PBCS.A., Dr. Irena Eris, Dulux, Durex, Ecco, Edox, Elle, E. Wedel,Gala, Hortex, Jaguar, Lajkonik, Land Rover, Lotos, Merlin.pl,Multikino, Onet.pl, Panorama Firm, Polopiryna, Radio ZET, Rossmann,Salamander, Scan Holiday, Scholl, Siemens, Simple, Simplus,Sokołów, TUI, TVN, Viva!, Wittchen.

Business Superbrands 2009:
BRE Bank, CNN, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, KraftFoods Polska, LG Electronics, Raiffeisen Bank Polska S.A., RWEPolska S.A., The Economist, TVN 24.

Dołącz do dyskusji: Superbrands 2009 dla mediów i Fryderyka Chopina

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl