SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Supremum Group dla Kryniczanki

Krakowska agencja reklamowa Supremum Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę Uzdrowiska Kryniczanka-Żegiestów S.A.

Współpraca obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowych działań reklamowych dla sztandarowych marek  należących do Uzdrowiska – wód mineralnych „Kryniczanka”, „Słotwinka”, „Jan” oraz „Zuber”.

Głównym założeniem współpracy jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie nowej butelki produktu.

Opracowana przez Supremum Group kampania obejmuje, oprócz przeprowadzenia działań reklamowych, również określenie strategii marketingowej dla wszystkich marek skupionych wokół Uzdrowiska Kryniczanka-Żegiestów S.A.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Supremum Group dla Kryniczanki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl