SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Surowi rodzice” w nowym paśmie wygrali z konkurencją

Trzecią serię reality-show „Surowi rodzice” oglądało średnio 1,27 mln osób. Produkcja miała o 90 tys. widzów więcej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Perfekcyjna pani domu”, a TVN w czasie jej emisji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,21 mln zł.

W TVN „Surowych rodziców 3” oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 3 marca do 2 czerwca br. (ostatni odcinek wyjątkowo pokazano o 21.50). Średnia oglądalność reality-show wyniosła 1,27 mln widzów. Przełożyło się to na 13,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, nadawaną rok temu drugą serię „Surowych rodziców” oglądało 2,15 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 13,05 proc. oraz 16,17 proc. udziału. Należy jednak podkreślić, iż wtedy program pokazywany był w innym paśmie antenowym - w niedziele o godz. 20.00 (więcej na ten temat).

„Surowi rodzice” mieli jednak o 90 tys. widzów więcej niż nadawany rok wcześniej w tym samym paśmie reality-show „Perfekcyjna pani domu”. Stacja TVN w czasie jego emisji gromadziła bowiem średnio 1,18 mln widzów, zaś jej udział wynosił wtedy odpowiednio 13,34 proc. i 15,50 proc. (dowiedz się więcej).

TVN w paśmie emisji formatu był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, pokazujący w tym czasie filmy fabularne, co przełożyło się na 13,13 proc. udziału. Trzecia była TVP2 („Tomasz Lis na żywo”, Krew z krwi” i widowisko „Polskie Nagrody Filmowe Orły 2014”; 11,08 proc.), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadała TVP1 („Homeland”, „Downtown Abbey” i filmy fabularne; tylko 3,91 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN przegrał z Polsatem.

Oglądalność „Surowych rodziców 3” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Surowi rodzice

1 267 229

13,62%

15,74%

Polsat

1 221 292

13,13%

17,05%

TVP2

1 030 567

11,08%

6,68%

TVP1

363 744

3,91%

2,69%

Dołącz do dyskusji: „Surowi rodzice” w nowym paśmie wygrali z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl