Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn

Biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn rozpoczął globalną kampanię reklamową „Find your in”, przygotowaną przez Droga5.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn

W nowej kampanii promocyjnej LinkedIn podkreśla, w jaki sposób można wykorzystać platformę do znalezienia idealnej ścieżki kariery i odblokowania własnego potencjału.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-i-twitter-stracily-ponad-milion-polskich-uzytkownikow-dluzej-na-snapchacie-i-tiktoku ##

- Zaczyna się od małej dziewczynki, która znajduje się w zupełnie zwyczajnym miejscu: pralni samoobsługowej. Ale szybko dowiadujemy się, że jest tu coś więcej niż widać na pierwszy rzut oka. Wystarczy odrobina inspiracji z powiadomienia LinkedIn przy sąsiednim telefonie, aby rozpocząć niespodziewany i ekstrawagancki taniec z własnym potencjałem. Przyszłość ożywa, pełna możliwości i nieskończonych opcji do odkrycia - opisują ideę kreatywną twórcy kampanii.

Swoim zasięgiem akcja obejmie stacje telewizyjne, social media i digital.

Kampania „Find your in” została stworzona przez agencję reklamową Droga5.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"