SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat według Kiepskich” stracił 220 tys. widzów. 14 mln zł z reklam

Najnowszą serię „Świata według Kiepskich” śledziło średnio 1,60 mln widzów, o 220 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,55 mln zł.

„Świat według Kiepskich”, fot. atm grupa Article

Wiosenny sezon „Świata według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 18 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że wszystkie 12 odcinków produkcji śledziło średnio 1,60 mln widzów. Przełożyło się to na 10,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 13,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek serialu z 4 maja. Oglądało go 1,81 mln osób.

Trzy topowe odcinki

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-05-2016

20:08:30

20:40:58

1 811 044

12,64%

06-04-2016

20:05:45

20:38:27

1 760 966

11,68%

30-03-2016

20:09:21

20:42:04

1 732 974

10,95%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 220 tys. widzów. Wówczas serial (emisja w okresie od 4 marca do 20 maja ub.r.), śledziło średnio 1,82 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 11,58 proc. oraz 14,15 proc.

Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 20,69 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN („Doradca smaku” i „Na Wspólnej”; 15,01 proc.). Gorzej od Polsatu radziła sobie tylko TVP1 („Sport”, kroniki sportowe, „Prognoza pogody” i początek licznych programów; 8,95 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat oraz Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

3 131 986

20,69%

826 648

14,90%

TVN

2 271 348

15,01%

930 989

16,78%

Polsat - Świat według Kiepskich

1 602 001

10,58%

733 262

13,22%

TVP1

1 355 026

8,95%

414 004

7,46%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Świata według Kiepskich” wyniosły 13,55 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Na chwilę obecną Telewizja Polsat nie podaje żadnych informacji dotyczących kontynuacji serialu.

Dodajmy, że w kwietniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,79 proc.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” stracił 220 tys. widzów. 14 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ed
Kto to jeszcze ogląda, że ludziom nie szkoda oczu?
24 19
odpowiedź
User
Zdzichu
Czy nie można raz na zawsze zakończyć produkcji tej żenady? Śmieszne to przestało być już co najmniej 6 lat temu. No ale grubas Grabowski musi z czegoś żyć...
19 15
odpowiedź
User
michu
Kiedys czytalem wywiad z rezyserem serialu i stwierdził, że nie nakreca wiecej niz 500 odcinkow. W srode byl 492, więc wyglada na to, że jesienią finalowa seria.
19 10
odpowiedź