SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa Era szykuje dwa nowe magazyny dziecięce pod marką „Świerszczyk”

Wydawnictwo Nowa Era w przyszłym roku wprowadzi do sprzedaży dwa nowe tytuły oparte na marce „Świerszczyk”: na początku stycznia kwartalnik z zabawami logicznymi “Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki”, a w marcu magazyn przyrodniczy „Świerszczyk. Reporter”.

„Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” to czasopismo zawierające wszelkiego rodzaju zabawy i gry umysłowe - głównie krzyżówki, ale także wykreślanki, rebusy i łamigłówki. Podczas ich rozwiązywania, dzieci będą mogły w przyjemny sposób ćwiczyć logiczne myślenie, pamięć i koncentrację, poznawać nowe słowa i rozwijać wyobraźnię.

Natomiast „Świerszczyk. Reporter” jest skierowany do dzieci, które interesują się nauką i przyrodą. Tematem każdego numeru będzie wybrana grupa zwierząt - dzieci będą mogły poznać szereg ciekawostek na ich temat, a przy okazji zdobyć wiedzę na temat środowiska naturalnego i życia człowieka. W przyszłym roku ukażą się trzy numery nowego pisma.

Oba nowe tytuły są przeznaczone dla dzieci w wieku 5-10 lat. - Do rozszerzenia portfolio czasopism opartych na brandzie „Świerszczyka” skłonił nas stały i stabilny wzrost sprzedaży magazynu. W okresie od stycznia do sierpnia tego roku wyniósł on 17%, przy średniej miesięcznej wynoszącej 32 421 egz. W analogicznym okresie 2019 roku liczba ta wynosiła 27.610 egzemplarzy - opisuje Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu w wydawnictwie Nowa Era.

Do grona współpracowników kwartalnika „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” należą m.in: Małgorzata Strzałkowska i Karolina Haka Makowiecka oraz znakomici ilustratorzy - Piotr Nagin, Marcin Bruchnalski i Ewa Podleś. Projekt nowej okładki wykonał Marcin Łazowski.

Pismo „Świerszczyk. Reporter” tworzyć będą m.in Ewa Zachara, Joanna Szulc, Anna Kłopotek, Katarzyna Rygiel i ilustratorzy: Agnieszka Antoniewicz, Marcin Łazowski, Piotr Nagin i Marcin Bruchnalski.

- Już w 2019 roku wprowadziliśmy na rynek trzy testowe wydania specjalne „Świerszczyka”. Mimo równoległej obecności na rynku głównego magazynu, każde z nich sprzedało się w nakładzie 16 000 egzemplarzy - podkreśla Eliza Amanowicz.

- „Świerszczyk” jest pismem przede wszystkim literackim. Wydając kolejne magazyny i poszerzając ofertę tematyczną, wychodzimy naprzeciw potrzebom dzieci, które lubią zabawy logiczne oraz interesują się nauką i przyrodą. Jednocześnie cały czas przykładamy dużą wagę do wysokiego poziomu merytorycznego nowych tytułów - będzie o nie dbał ten sam zespół, który odpowiada za sukces magazynu literackiego „Świerszczyk” - dodaje.

Nakład magazynów „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” oraz „Świerszczyk. Reporter” wyniesie ok. 35 tys. egzemplarzy. Nowa Era prognozuje sprzedaż pierwszych numerów na poziomie co najmniej 15 tys. egzemplarzy.  

Styczniowa premiera kwartalnika „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” zostanie wsparta działaniami reklamowymi online, a także w punktach sprzedaży prasy.

Dołącz do dyskusji: Nowa Era szykuje dwa nowe magazyny dziecięce pod marką „Świerszczyk”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kambalarz
"Świerszczyk" to kojarzy się raczej z magazynami dla dorosłych...
odpowiedź
User
Jarek
A kto stoi za wydawnictwem Świerszczyka - min. Czarnek, czy przypadkiem nie Angela?
odpowiedź
User
Pasikonik
Skład okładki chyba w Paincie robili?
odpowiedź