Święta należały do Polsatu

W Święta Wielkanocne statystyczny Polak spędził przed telewizorem 5 godziny i 20 minut, czyli o 17 minut dłużej niż rok temu.

AGB Nielsen Media Research - masz
AGB Nielsen Media Research - masz
Udostępnij artykuł:

W rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych tradycyjnie króluje serial „M jak miłość” w TVP 2 z oglądalnością 8,8 mln widzów (emitowany 9 kwietnia 2007 r.), którego udział w telewizji wyniósł 48,2%. Na drugim miejscu znalazł się polski film „Zróbmy sobie wnuka” nadawany na Polsacie - 9 kwietnia z oglądalnością 6,3 mln. Na trzecim miejscu, podobnie jak w zeszłym roku, był serial „Na dobre i na złe” (8 kwietnia 2006 r.), który oglądało prawie 5,5 mln widzów.

10 najchętniej oglądanych programów podczas Świąt Wielkanocnych (7 – 9 kwietnia 2007 r.)

OpisStacjaDataAMRM JAK MILOSC /TELENOW.POL./TVP209.04.078799367ZROBMY SOBIE WNUKA /FILM FAB.POL./Polsat09.04.076303332NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./TVP208.04.075473494PLEBANIA /TELENOW.POL./TVP109.04.075467745WIADOMOSCITVP109.04.075271321JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/TVP109.04.075148864KLAN /TELENOWELA POL./TVP109.04.075094473TELEEXPRESSTVP109.04.075085075SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./TVP208.04.074919637JAN PAWEL II /SER.POL.USA WLOS./TVP107.04.074858344

Święta Wielkanocne 2006 

OpisStacjaDataAMRM JAK MILOSC /TELENOW.POL./TVP217.04.068875630PASJA /FILM HIST.USA/TVP115.04.067497576NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./TVP216.04.065952153SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./TVP216.04.065455427TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./TVN16.04.065421932WIADOMOSCITVP115.04.065195476ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/TVP216.04.064506647ASTERIX I OBELIX MISJA KLEOPATRA /FILM FAB.NIEM.FRANC./TVP116.04.064439052SAMI SWOI /KOM.POL./Polsat17.04.064356808TELEEXPRESSTVP115.04.064266722

Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich Świąt Wielkanocnych wzrost odnotowały stacje: Polsat o 4,17 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 20,17%) i TVN o 0,20 punktu procentowego (17,46%). Spadek odnotowały stacje: TVP 1 o 1,96 punktu procentowego ( do 22,71%) i TVP 2 o 3 punkty procentowe (do 19,11%)

Grupa wiekowaData/StacjaTVP1PolsatTVP2TVN407.04.0723,53%17,77%17,60%17,33%408.04.0721,51%20,90%19,58%19,39%409.04.0723,23%21,36%19,83%15,71%Wielkanoc 200722,71%20,17%19,11%17,46%

Polsat zanotował natomiast największe udziały w komercyjnej grupie docelowej 16-49 spośród wszystkich stacji w trakcie świątecznego, przedłużonego weekendu: 23,15% w porównaniu do 21,09% w TVP1, 19,08% TVN i 17,06% TVP2 (średnie udziały sobota-poniedziałek).

Grupa wiekowaData/StacjaPolsatTVP1TVP2TVN16-4907.04.0721,16%21,43%15,23%19,69%16-4908.04.0724,24%19,62%17,93%20,23%16-4909.04.0723,67%22,28%17,65%17,48%Wielkanoc 200723,15%21,09%17,06%19,08%

AGB Nielsen Media Research - masz
Autor artykułu:
AGB Nielsen Media Research - masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"