SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Święta należały do Polsatu

W Święta Wielkanocne statystyczny Polak spędził przed telewizorem 5 godziny i 20 minut, czyli o 17 minut dłużej niż rok temu.

W rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych tradycyjnie króluje serial „M jak miłość” w TVP 2 z oglądalnością 8,8 mln widzów (emitowany 9 kwietnia 2007 r.), którego udział w telewizji wyniósł 48,2%. Na drugim miejscu znalazł się polski film „Zróbmy sobie wnuka” nadawany na Polsacie - 9 kwietnia z oglądalnością 6,3 mln. Na trzecim miejscu, podobnie jak w zeszłym roku, był serial „Na dobre i na złe” (8 kwietnia 2006 r.), który oglądało prawie 5,5 mln widzów.

10 najchętniej oglądanych programów podczas Świąt Wielkanocnych (7 – 9 kwietnia 2007 r.)

Opis Stacja Data AMR
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 09.04.07 8799367
ZROBMY SOBIE WNUKA /FILM FAB.POL./ Polsat 09.04.07 6303332
NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 08.04.07 5473494
PLEBANIA /TELENOW.POL./ TVP1 09.04.07 5467745
WIADOMOSCI TVP1 09.04.07 5271321
JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 09.04.07 5148864
KLAN /TELENOWELA POL./ TVP1 09.04.07 5094473
TELEEXPRESS TVP1 09.04.07 5085075
SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./ TVP2 08.04.07 4919637
JAN PAWEL II /SER.POL.USA WLOS./ TVP1 07.04.07 4858344

Święta Wielkanocne 2006
 

Opis Stacja Data AMR
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 17.04.06 8875630
PASJA /FILM HIST.USA/ TVP1 15.04.06 7497576
NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 16.04.06 5952153
SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./ TVP2 16.04.06 5455427
TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ TVN 16.04.06 5421932
WIADOMOSCI TVP1 15.04.06 5195476
ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/ TVP2 16.04.06 4506647
ASTERIX I OBELIX MISJA KLEOPATRA /FILM FAB.NIEM.FRANC./ TVP1 16.04.06 4439052
SAMI SWOI /KOM.POL./ Polsat 17.04.06 4356808
TELEEXPRESS TVP1 15.04.06 4266722

Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich Świąt Wielkanocnych wzrost odnotowały stacje: Polsat o 4,17 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 20,17%) i TVN o 0,20 punktu procentowego (17,46%). Spadek odnotowały stacje: TVP 1 o 1,96 punktu procentowego ( do 22,71%) i TVP 2 o 3 punkty procentowe (do 19,11%)

Grupa wiekowa Data/Stacja TVP1 Polsat TVP2 TVN
4 07.04.07 23,53% 17,77% 17,60% 17,33%
4 08.04.07 21,51% 20,90% 19,58% 19,39%
4 09.04.07 23,23% 21,36% 19,83% 15,71%
Wielkanoc 2007 22,71% 20,17% 19,11% 17,46%

Polsat zanotował natomiast największe udziały w komercyjnej grupie docelowej 16-49 spośród wszystkich stacji w trakcie świątecznego, przedłużonego weekendu: 23,15% w porównaniu do 21,09% w TVP1, 19,08% TVN i 17,06% TVP2 (średnie udziały sobota-poniedziałek).

Grupa wiekowa Data/Stacja Polsat TVP1 TVP2 TVN
16-49 07.04.07 21,16% 21,43% 15,23% 19,69%
16-49 08.04.07 24,24% 19,62% 17,93% 20,23%
16-49 09.04.07 23,67% 22,28% 17,65% 17,48%
Wielkanoc 2007 23,15% 21,09% 17,06% 19,08%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Święta należały do Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl