Świeża Bazylia PR & Event dla sklepów Lewiatan

Agencja Świeża Bazylia PR & Event nawiązała współpracę z Lewiatan Holding SA, właścicielem ok. 3,2 tys. sklepów Lewiatan w całej Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i media relations. Strony nawiązały stałą współpracę po realizacji wspólnego projektu.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.  

Funkcjonujące pod marką Lewiatan sklepy działają na zasadzie franczyzy. Obecnie jest ich ok. 3,2 tys. w całej Polsce. Marka nie jest mocno aktywna reklamowo. Jedną z większych kampanii realizowała dwa lata temu pod hasłem „Do Lewiatana jeden krok”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady