SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sylwester:TVP2 przed Polsatem, słaby wynik TVN

Sylwestrowe zabawy pod gołym niebem transmitowane przez TVP2 iPolsat cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Imprezę Dwójki zWrocławia śledziło średnio 3,6 mln osób, koncert Polsatu z Warszawyoglądało średnio 3,1 mln widzów. W ostatni wieczór roku największąoglądalność miało jednak "Ranczo" TVP1.

"Sylwester jasny od gwiazd" transmitowany przez TVP2 od 20.40miał średnio 30,48 proc. udziału w grupie 4+ - wynika z danych AGBNielsen Media Research. Natomiast "Sylwestrowa moc przebojów"Polsatu zanotowała udziały na poziomie 25,55 proc. Obie imprezyzgromadziły największą widownię w paśmie 22.40 - 0.30. Dwójkęśledziło wówczas 4,3 mln widzów (34,5 proc. udziału), a Polsat 3,7mln osób (29,6 proc. udziału).

DataStartAMRSHR %SHR % (16-49)

Sylwester jasnyod gwiazd - TVP2

01-0123:41:335843319,03%9,26%
31-1224:38:25326242830,87%34,47%
31-1222:42:38435777534,50%35,95%
31-1220:40:03428704130,72%31,30%
średnio
367237530,48%31,05%

Sylwestrowa moc przebojów -Polsat

01-0102:00:00151760624,39%25,36%
31-1224:51:56218171325,64%26,86%
31-1222:49:22369676529,60%31,35%
31-1221:28:12343476325,08%27,57%
31-1220:00:12295397220,71%24,67%
średnio
314979825,55%28,08%

W kulminacyjnym momencie między 23.55 a 0.10 stacje te miałyodpowiednio 40,1 proc.(TVP2) i 30,2 proc. (Polsat) udziału w rynku.Widzowie śledzili także TVP1 (9,37 proc. udziału). Poza peletonem zudziałem 2,65 proc. znalazł się TVN.

Największy udział w rynku 31 grudnia miała Jedynka (23,62 proc.udziału), która nadała między innymi "Ranczo" (5,2 mln widzów;36,24 proc. udziału) i "Szopkę noworoczną" (2,86 mln widzów i 25,6proc. udziału). Druga z 22,52 proc. udziału była Dwójka, która pozasylwestrem z Wrocławia pokazała "Barwy szczęścia" (3,86 mln widzówi 27,17 proc. udziału). Trzecia pozycja z 17,71 proc. dziennegoudziału przypadła Polsatowi, zaś dopiero czwarta TVN (10,25 proc.udziału).

grupa 4+2008-12-312009-01-01
stacjaShr%shr%
TVP123,62%25,20%
TVP222,52%16,18%
Polsat17,71%13,86%
TVN10,25%15,10%

Pierwszego dnia 2009 roku dużym zainteresowaniem widzów cieszyłysię teleturniej "Jaka to melodia?" ( 7 mln widzów i 42,2 proc.udziału w rynku), seriale "Klan"(6,4 mln) oraz "Plebania" (5,8mln).

OpisStacjaDataStartAMRSHR %
JAKA TO MELODIA?TVP101-0118:12:39705268342,29%
KLANTVP101-0117:21:40644797939,92%
TELEEXPRESSTVP101-0117:00:00627410239,28%
PLEBANIATVP101-0117:47:32578602535,80%
RANCZOTVP131-1220:29:49516955036,24%
WIADOMOSCITVP101-0119:30:02498305328,23%
FAKTYTVN01-0119:00:04468622427,15%
SPORTTVP131-1219:58:40447255131,13%
SYLWESTER JASNYOD..TVP231-1222:42:38435777534,50%
LONDYNCZYCYTVP101-0120:06:10435651924,81%
SMURFSTVP101-0119:00:00431574724,99%
SWIAT WEDLUGKIEPSKICHPolsat01-0119:17:23409576623,19%
SZAMPANSKIEPRZEBOJETVP231-1219:09:17397174027,56%
DZUNGLATVP201-0116:02:03389419025,48%
BARWYSZCZESCIATVP231-1220:07:42386185727,17%
SYLWESTROWAMOC..Polsat31-1222:49:22369676529,60%
FAMILIADATVP201-0114:03:55360966425,95%
NOWAPOLICYJNA...TVP101-0120:53:37349116123,21%
TURNIEJ CZTERECHSKOCZNITVP101-0113:21:09341895124,76%
ZA CIOSEMPolsat01-0120:05:55337732919,74%

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że pierwszy dzieńnowego roku skłonił do większej konsumpcji telewizji niżjakiekolwiek inne dni wolne. 31 grudnia 2007 roku statystycznyPolak spędził przed telewizorem średnio 5 godzin i 1 minutę (czylio 9 minut krócej niż rok temu), 1 stycznia - 6 godzin i 5 minut (o14 minut dłużej niż rok temu). Porównując rosnący trend konsumpcjitelewizyjnej pierwszego dnia roku przez ostatnie lata, najdłużejstatystyczny Polak oglądał telewizję 1 stycznia 2004 rok (6 godzini 10 minut), najkrócej 1 stycznia 2001 roku (5 godzin i 48minut).

Dane firmy OBOP dotyczące tego okresu tylko na WMEXTRA.

Dołącz do dyskusji: Sylwester:TVP2 przed Polsatem, słaby wynik TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl