Symfonia ma nową agencję PR

Dostawca oprogramowania dla MŚP Symfonia nawiązała współpracę z agencją oLIVE media, która dba o widoczność marki w mediach.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Symfonia ma nową agencję PR

oLIVE media i Grupa Symfonia, współpracują od ostatniego kwartału 2024 roku, a w tym miesiącu podpisały kontrakt długoterminowy. Celem kolaboracji są kompleksowe działania z zakresu public i media relations, nastawione na budowanie świadomości i wizerunku marki wśród przedsiębiorców i potencjalnych partnerów biznesowych.

oLIVE media z nowym klientem

Zespół PR business agencji zajmuje się doradztwem komunikacyjnym, przygotowuje i dystrybuuje materiały prasowe, koordynuje relacje z mediami, organizuje wywiady z przedstawicielami firmy, prowadzi bieżącą współpracę z ekspertami Symfonii, dbając o ich widoczność w mediach, a także obecność na kluczowych wydarzeniach branżowych. oLIVE media odpowiada również za komunikację akwizycji nowych podmiotów do Grupy Symfonia. W ramach obowiązków agencja zajmie się również przygotowaniem raportów oraz organizacją spotkań prasowych.

Za realizację działań po stronie oLIVE media odpowiadają senior PR specialist Zuzanna Fabiańska oraz junior PR specialist Natalia Głatki. Projekt koordynuje team leaderka Anna Gajewska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator