Synergic operatorem 55 wiat przystankowych w Gdańsku

Firma reklamy zewnętrznej Synergic została operatorem 55 wiat przystankowych oraz dzierżawcą nieruchomości gruntowych, stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, na których postawi billboardy w Gdańsku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Synergic operatorem 55 wiat przystankowych w Gdańsku
fot. materiały prasowe

To wynik dwóch postępowań przeprowadzonych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.

W wyniku jego rozstrzygnięcia Synergic będzie operatorem 57 paneli reklamowych, co łącznie daje możliwość eksponowania 114 plakatów oraz 13 konstrukcji 6x3 m, pozwalających eksponować plakaty reklamowe na 25 powierzchniach, co obecnie stanowi 20 proc. wszystkich tego typu legalnych, miejskich powierzchni reklamowych w Gdańsku.

Dodatkowo w ramach tego postępowania, Synergic posadzi w mieście także blisko 50 drzew.

- Wygranie tych dwóch postępowań jest dla nas ważnym krokiem, który umacnia pozycję Synergic w segmencie reklamy out of home. Pozwala nam także, oferować kompleksowe kampanie na rynku lokalnym. Nośniki reklamowe Synergic, są usytuowane w bardzo dobrych punktach miasta, wiele z nich w ścisłym centrum, przy galeriach handlowych, szkołach wyższych czy też głównych arteriach   - wylicza Paweł Orłowski, prezes Synergic.

Synergic jest już właścicielem sieci nośników OOH i DOOH w punktach o wysokim natężeniu  ruchu, m.in. w ścisłym centrum Warszawy  - w przejściu podziemnym obok Rotundy, na głównych dworcach, lotniskach. Firma ma też do wyłącznej dyspozycji w Warszawie ponad 170 autobusów miejskich, a w nich 400 ekranów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu