Sysomos: 53 mln wpisów dziennie na Twitterze

Każdego dnia w serwisie społecznościowym Twitter umieszczanych jest około 53 miliony wiadomości.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 30 proc. więcej niż na początku grudnia zeszłego roku (40 mln) - wynika z danych firmy Sysomos. W styczniu liczba wpisów wzrosła o 22,7 proc., w lutym o 13 proc., a a w marcu o 14,6 proc.

Szybszy wzrost obserwowany jest poza USA, gdzie w styczniu liczba tzw. 'tweets' zwiększyła się wobec grudnia o 13 proc., podczas gdy za oceanem o 10 proc. W lutym odnotowano wzrost odpowiednio o 9 i 4 proc., a w marcu o 8 i 5 proc.

Z danych Sysomos wynika również, że najbardziej aktywnymi użytkownikami popularnego mikrobloga są osoby, które korzystają z niego dłużej niż dziewięć miesięcy. Są oni odpowiedzialni za 41,6 proc. wszystkich wpisów na Twitterze. Następni pod tym względem są użytkownicy korzystający z serwisu krócej niż trzy miesiące (22,0 proc. wpisów), od sześciu do dziewięciu miesięcy (20,5 proc.) oraz od trzech do sześciu miesięcy (15,9 proc.).

Firma Sysomos poddała analizie ponad miliard wpisów umieszczonych na stronach Twittera w ciągu ostatnich czterech miesięcy.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek