SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy serial „Szadź” miał o 250 tys. widzów więcej niż „Pod powierzchnią 2”, TVN wiceliderem

Serial „Szadź” w TVN oglądało średnio 1,24 mln widzów, o 250 tys. osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie drugi sezon „Pod powierzchnią”. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,53 mln zł.

Article

Premierowe odcinki serialu „Szadź” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 13 października do 24 listopada br. Średnia widownia produkcji wyniosła 1,24 mln osób, co przełożyło się na 9,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył finałowy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,38 mln oglądających.

Dla porównania, serial „Chyłka - Kasacja”, emitowany w tym paśmie w poprzednich tygodniach oglądało 1,02 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 8,61 proc., 9,50 proc. i 9,58 proc.

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie drugi sezon „Pod powierzchnią” śledziło 993 tys. osób, co przełożyło się na 9,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,94 proc. w grupie 16-59. „Szadź” w tym ujęciu zyskała 250 tys. widzów.

TVN w paśmie emisji „Szadzi” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i serial „Czerwona królowa”, osiągała 16,25 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „Ninja Warrior Polska” i filmy fabularne; 7,19 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Expresu Reporterów”; 5,84 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był drugi.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach nowego serialu wyniosły 13,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szadź” to 7-odcinkowy thriller z wątkiem kryminalnym w tle, którego akcja rozgrywa się w Opolu. Fabuła serialu skupia się wokół śledztwa prowadzonego przez komisarz Agnieszkę Polkowską. Gdy w pobliżu Opola zostają znalezione zwłoki młodej dziewczyny policja przypuszcza, że może to być zbrodnia na tle religijnym.

W powstałym na motywach powieści Igora Brejdyganta projekcie w głównych rolach występują Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska. W obsadzie serialu znaleźli się również: Bartosz Gelner, Cezary Łukaszewicz, Anna Cieślak, Zofia Domalik, Barbara Kurzaj, Emma Giegżno i Mirosław Zbrojewicz.

Serial „Szadź” od 30 kwietnia 2020 roku dostępny jest w serwisie player.pl.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy serial „Szadź” miał o 250 tys. widzów więcej niż „Pod powierzchnią 2”, TVN wiceliderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kolos
Jak na dzisiejsze realia to wyniki oglądalności bardzo przystępne a sam serial inny od pozostałych.
19 14
odpowiedź
User
12345678
Można pisać czy blokada
15 4
odpowiedź
User
Git
Bardzo dobry serial, ale... czy tylko mnie Poplawska wydawała się strasznie drewniana? Utalentowana aktorka, a momentami przy dialogach miałem wrażenie, że to kryminalny paradokument.
6 10
odpowiedź