993 tys. widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN. 13,71 mln zł z reklam

Drugi sezon „Pod powierzchnią” oglądało średnio 993 tys. osób, o 600 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony serialu emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 13,71 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
993 tys. widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN. 13,71 mln zł z reklam

„Pod powierzchnią 2” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 22 października do 3 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków serialu wyniosła 993 tys. osób, co przełożyło się na 7,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,50 mln oglądających.

grafika

Względem pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r. w niedziele o 21.30, „Pod powierzchnią” straciło 600 tys. widzów. Wówczas produkcja gromadziła 1,59 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 10,98 proc., 14,76 proc. oraz 13,45 proc. udziału.

Rok temu TVN we wtorki o 21.30 emitował trzeci sezon serialu „Diagnoza”, który oglądało średnio 1,72 mln widzów, co przełożyło się na 12,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,77 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pulapka-2-sezon-serial-ogladalnosc-tvn-jesien-2019-nowe-pasmo,7170826281531521a ##

TVN w paśmie nadawania serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiągała 18,21 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Zniewolona” i „Magazyn Expresu Reporterów”; 8,36 proc.), a czwarty - Polsat (gł. filmy fabularne i „Wataha”; 6,49 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach drugiej edycji serialu wyniosły 13,71 mln zł, podczas gdy pierwsza seria przyniosła TVN 14,70 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/premiera-serial-motyw-player-pl-12-grudnia-opinie,7170802447902337a ##

Akcja „Pod powierzchnią” osadzona jest w Płocku, a fabuła koncentruje się na czwórce bohaterów, których losy krzyżują się niespodziewanie. Są to małżonkowie Marta i Bartek (w tych rolach Magdalena Boczarska i Bartłomiej Topa), którzy skrywają przed światem tajemnicę, oraz Maciek i Ola (Łukasz Simlat i Maria Kowalska) - ojciec i zbuntowana córka, próbujący na nowo stworzyć rodzinę.

Drugi sezon cyklu przedpremierowo zadebiutował w serwisie player.pl. Pierwszy odcinek został udostępniony odpłatnie w poniedziałek, 17 czerwca br., a kolejne w tym serwisie pojawiały w tygodniowych odstępach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kod-genetyczny-nowy-serial-tvn-kiedy-premiera-obsada-zdjecia,7170804994316417a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele