SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” dała TVP2 pozycję lidera rynku, 822 tys. zł z reklam

Program „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” oglądało średnio 1,94 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 822 tys. zł. Cykl wygrała Alicja Szemplińska, która tym samym została reprezentantką Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji.

Article

„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 2 do 23 lutego 2020 roku. Średnia muzycznego widowiska wyniosła 1,94 mln osób, co przełożyło się na 16,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,27 mln oglądających, produkcja zgromadziła 2 lutego.

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 5,99 proc. Trzeci był Polsat (4,17 proc.), a czwarty - TVN (2,36 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była zdecydowanym liderem.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” wyniosły 822 tys. zł.

Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2020” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.

Alicja Szemplińska reprezentantką Polski na Eurowizję 2020

Zdaniem widzów i jurorów zwyciężczynią 4-odcinkowego cyklu została Alicja Szemplińska, która jest oficjalnym reprezentantem Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji (odbędzie się on 12, 14 i 16 maja 2020 roku w Rotterdamie).

Cykl prowadził Artur Orzech.

Od najbliższej niedzieli TVP2 będzie emitować cykl „Szansa na sukces. Opole 2020”. W jego ramach publiczny nadawca wyłoni uczestników, którzy zaprezentują się podczas KFPP Opole 2020.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” dała TVP2 pozycję lidera rynku, 822 tys. zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hgdgfd
dramat! Panie Jacku
4 11
odpowiedź
User
Qwert
Co do programu nic nie mam, ale mogliby odgórną decyzją zadecydować o wyborze p.Szemplińskiej na reprezentanta Polski, jak im już tak bardzo na niej zależało. Przez ten cały ustawiony cyrk może to się źle odbić na jej karierze.
10 2
odpowiedź
User
bleee
ona ma za gruby głos jak dla mnie i nie podoba mi sie jej barwa głosu a jest duzo zdolnych ludzi ktorzy maja braki w technice ale maja głosy duzo ladniejsze nie uszukujmy sie moze pod wzgledem technicznym jest lepsza od innych bo by nie wygrała programu muzycznego ani jednego ani drugiego ale nie ma pieknej barwy glosu wrecz jest jej barwa bardzo drazniaca jak dla mnie i z dobra barwa glosu trzeba sie poprostu urodzic
4 5
odpowiedź
User
Kik
Słaba piosenka. Po opublikowaniu finałowych piosenek przez Kasię Dereń i zespół Lake Malawi w ubiegłym tygodniu w internecie Polska zajmowała 10 miejsce w rankingach bukmacherów. W niedzielę, po wygranej Alicji (to była jednocześnie premiera piosenki, nie udostępnili jej wcześniej w internecie) Polska spadła na 23. Szału nie będzie. Finału Eurowizji też nie.
6 5
odpowiedź
User
J23
Szansa niech zostanie szansą dla debiutantów do Opola. Pozycja lidera nie dziwi przy tej porze emisji i z rangą programu, jego eurowizyjnym kontekstem. Podane kwoty pewnie nie uwzględniają dużych rabatów i kosztów produkcji, ale i tak będzie dla prezesa podstawą do ogłoszenia kolejnego sukcesu. To naprawdę nie jest sposób na selekcje artysty i piosenki. Alicję można wskazać wewnętrznie po the Voice. To lepsze niż brak gwarancji fair play, o czym część uczestników wiedziała.
5 0
odpowiedź